eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KurówZakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 – Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 35

1.5.2.) Miejscowość: Kurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kurow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kurow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.kurow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 – Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b9adb1c-5f31-407d-aa27-680bf598acdb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036519/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 – Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, II Osi Priorytetowej Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego.
Zamówienie obejmuje:
1) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera z oprogramowaniem (1 szt.)
2) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.)
3) Wyposażenie serwerowni - zakup przełączników sieciowych (2 szt.)
4) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli KVM (1 szt.)
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31214100-0 - Przełączniki

30231200-9 - Konsole

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ wszystkie oferty złożone na Część 2 zamówienia podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert na Część 2 zamówienia zostały złożone 3 oferty. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający ustalił, że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 ust. 1 pkt 5) oraz art. 226 ust. 1 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy.
W związku z tym, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 2 na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 2) ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.