Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00133639/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 335 97 00
1.4.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135062
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00133639
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
CZĘŚĆ II – MONITORING OBIEKTÓW
1. Monitorowanie centrali DGG – 16 Z i umożliwianie przesyłania sygnałów alarmowych
w telefonicznym systemie DGG GSM 16 oraz wykonywanie konserwacji i zapewnienie stałego utrzymania w sprawności technicznej systemu elektronicznego oraz urządzeń należących do tegoż systemu na terenie obiektów mieszczących się przy:
- ul. Górnych Wałów 9,
- ul. Ziemowita 1,
- ul. Bojkowska 20 (dwie instalacje: pomieszczenie piwniczne oraz I - II piętro),
- ul. Dziewanny 2,
- ul. Reymonta 18,
- ul. Partyzantów 30,
- ul. Franciszkańska 19,
- ul. Kozielska 71.
2. Reakcja umundurowanych, oznakowanych i wyposażonych w broń palną Grup Interwencyjnych Wykonawcy na sygnał alarmowy z obiektów wymienionych w ust. 1.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i lokalizacji obiektów ujętych w ust. 1
4. W przypadku określonym w ust. 3 Wykonawca dokona ponownego przeliczenia kosztów założenia bądź odłączenia monitoringu na obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej
(tj. formularza cenowego do oferty).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości monitoringu w lokalizacji
z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy (Zamawiający odejmie od całkowitej wartości umowy wartość stanowiącą wartość podaną w załączniku ilość lokalizacji usuniętej z listy obiektów będącej przedmiotem zamówienia).
6. Minimalna kwota umowy pozostanie na poziomie 60% wartości całkowitej umowy ustalonej w §6 ust. 1 niniejszej umowy.
7. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania należeć będzie:
a) bezpłatne podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do stacji monitorowania Wykonawcy,
b) bezpłatne udostępnienie danych dot. uzbrojenia i rozbrojenia alarmu na danej lokalizacji (wraz z podaniem kodów dostępu) na prośbę Zamawiającego,
c) dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących z lokalnego systemu alarmowego poprzez przyjmowanie sygnałów i przekazywanie informacji
o nich zamawiającemu, a w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej,
d) całodobowego monitorowania nieruchomości, również w dni świąteczne i wolne od pracy,
e) zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania po zadziałaniu alarmu (prawidłowego czy fałszywego) w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa i/lub zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Zamawiającego.
8. W ramach ustalonego abonamentu miesięcznego:
a) dwa podjazdy grupy interwencyjnej do każdego obiektu wskazanego w §1 ust. 1 niniejszej umowy w cenie abonamentu,
b) dwie zmiany kodów dostępu przypadające na każdy z obiektów wskazany w §1 ust. 1 niniejszej umowy do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz
z dojazdem.
9. Każdorazowy dodatkowo płatny, poza ustalonym abonamentem miesięcznym:
a) podjazd Grupy Interwencyjnej, kwota ustalona za jeden podjazd to 0,00 zł netto (słownie pięćdziesiąt zł 00/100), zł brutto (słownie …………………………zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………………. zł 0/100),
b) zmiana kodu dostępu do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz z dojazdem, całkowita kwota to 0,00 zł netto (słownie …………… zł 00/100), zł brutto (słownie ………………….. zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie………………………….zł 0/100),
c) podłączenie dodatkowej lokalizacji do systemu monitorowania, całkowita kwota to 0,00zł netto (……………… zł 00/100), zł brutto (słownie ………………. zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………….. zł 0/100),
d) odłączenie lokalizacji od systemu monitorowania, całkowita kwota to 0,00 zł netto (słownie …………… zł 00/100), zł brutto (słownie …….l zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie ………………………… zł 0/100),
e) przeprowadzenie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach wymienionych w §1 pkt. 1 niniejszej umowy częściej niż raz w roku, całkowita kwota to 00,00 zł netto (słownie ……………………. zł 00/100), zł brutto (słownie zł 00/100) w tym podatek VAT 0,00 zł (słownie ………………………… zł 00/100).
10. Szybka reakcja Grup Interwencyjnych na odebrany sygnał alarmowy z urządzeń systemu DGG 16 Z w możliwie najkrótszym czasie (do 30 minut od odebrania sygnału) oraz dokonanie powiadomienia o sygnale alarmowym Policji, a także osoby/osób upoważnionej/ych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia osób upoważnionych przez Zamawiającego ustala Wykonawca.
11. Grupa Interwencyjna powinna składać się przynajmniej z 2 licencjonowanych pracowników ochrony Igo stopnia jednolicie umundurowanych w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy.
12. Wykonawca nie odpowiada za wydłużenie czasu interwencji z przyczyn od niego niezależnych a powstałych na skutek działania czynników z zewnątrz ( np. wypadek samochodowy, korki uliczne itp.).
13. Niezwłoczne informowanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia obiektu, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, bądź złym stanie zabezpieczenia obiektu.
14. W przypadku reakcji Grup Interwencyjnych na sygnał alarmowy i powiadomienia osoby upoważnionej czas oczekiwania przez Grupę interwencyjną na przybycie osoby upoważnionej wynosi 30 min. Po tym czasie ochrona obiektu jest dodatkowo płatna. Kwota ustalona za jedną roboczogodzinę to ………………………………. zł netto (słownie ………………………………………….. 00/100), brutto …………………………………………………….. (słownie ……………………………………. 00/100) w tym podatek VAT ………………………………. zł
15. Przeprowadzenie bezpłatnie raz w roku lub częściej odpłatnie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach:
- ul. Górnych Wałów 9,
- ul. Ziemowita 1,
- ul. Bojkowska 20 x2
- ul. Dziewanny 2,
- ul. Reymonta 18,
- ul. Partyzantów 30,
- ul. Franciszkańska 19,
- ul. Kozielska 71.
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu oraz zabiegów konserwacyjnych
w obiektach.
CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
Po zmianie:
CZĘŚĆ II – MONITORING OBIEKTÓW
1. Monitorowanie centrali DGG – 16 Z i umożliwianie przesyłania sygnałów alarmowych
w telefonicznym systemie DGG GSM 16 oraz wykonywanie konserwacji i zapewnienie stałego utrzymania w sprawności technicznej systemu elektronicznego oraz urządzeń należących do tegoż systemu na terenie obiektów mieszczących się przy:
- ul. Górnych Wałów 9,
- ul. Ziemowita 1,
- ul. Bojkowska 20 (dwie instalacje: pomieszczenie piwniczne oraz I - II piętro),
- ul. Dziewanny 2,
- ul. Reymonta 18,
- ul. Partyzantów 30,
- ul. Franciszkańska 19,
- ul. Kozielska 71,
- ul. św. Brata Alberta 63B.
2. Reakcja umundurowanych, oznakowanych i wyposażonych w broń palną Grup Interwencyjnych Wykonawcy na sygnał alarmowy z obiektów wymienionych w ust. 1.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i lokalizacji obiektów ujętych w ust. 1
4. W przypadku określonym w ust. 3 Wykonawca dokona ponownego przeliczenia kosztów założenia bądź odłączenia monitoringu na obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej
(tj. formularza cenowego do oferty).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości monitoringu w lokalizacji
z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy (Zamawiający odejmie od całkowitej wartości umowy wartość stanowiącą wartość podaną w załączniku ilość lokalizacji usuniętej z listy obiektów będącej przedmiotem zamówienia).
6. Minimalna kwota umowy pozostanie na poziomie 60% wartości całkowitej umowy ustalonej w §6 ust. 1 niniejszej umowy.
7. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania należeć będzie:
a) bezpłatne podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do stacji monitorowania Wykonawcy,
b) bezpłatne udostępnienie danych dot. uzbrojenia i rozbrojenia alarmu na danej lokalizacji (wraz z podaniem kodów dostępu) na prośbę Zamawiającego,
c) dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących z lokalnego systemu alarmowego poprzez przyjmowanie sygnałów i przekazywanie informacji
o nich zamawiającemu, a w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej,
d) całodobowego monitorowania nieruchomości, również w dni świąteczne i wolne od pracy,
e) zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania po zadziałaniu alarmu (prawidłowego czy fałszywego) w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa i/lub zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Zamawiającego.
8. W ramach ustalonego abonamentu miesięcznego:
a) dwa podjazdy grupy interwencyjnej do każdego obiektu wskazanego w §1 ust. 1 niniejszej umowy w cenie abonamentu,
b) dwie zmiany kodów dostępu przypadające na każdy z obiektów wskazany w §1 ust. 1 niniejszej umowy do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz
z dojazdem.
9. Każdorazowy dodatkowo płatny, poza ustalonym abonamentem miesięcznym:
a) podjazd Grupy Interwencyjnej, kwota ustalona za jeden podjazd to 0,00 zł netto (słownie pięćdziesiąt zł 00/100), zł brutto (słownie …………………………zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………………. zł 0/100),
b) zmiana kodu dostępu do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz z dojazdem, całkowita kwota to 0,00 zł netto (słownie …………… zł 00/100), zł brutto (słownie ………………….. zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie………………………….zł 0/100),
c) podłączenie dodatkowej lokalizacji do systemu monitorowania, całkowita kwota to 0,00zł netto (……………… zł 00/100), zł brutto (słownie ………………. zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………….. zł 0/100),
d) odłączenie lokalizacji od systemu monitorowania, całkowita kwota to 0,00 zł netto (słownie …………… zł 00/100), zł brutto (słownie …….l zł 0/100) w tym podatek VAT zł (słownie ………………………… zł 0/100),
e) przeprowadzenie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach wymienionych w §1 pkt. 1 niniejszej umowy częściej niż raz w roku, całkowita kwota to 00,00 zł netto (słownie ……………………. zł 00/100), zł brutto (słownie zł 00/100) w tym podatek VAT 0,00 zł (słownie ………………………… zł 00/100).
10. Szybka reakcja Grup Interwencyjnych na odebrany sygnał alarmowy z urządzeń systemu DGG 16 Z w możliwie najkrótszym czasie (do 30 minut od odebrania sygnału) oraz dokonanie powiadomienia o sygnale alarmowym Policji, a także osoby/osób upoważnionej/ych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia osób upoważnionych przez Zamawiającego ustala Wykonawca.
11. Grupa Interwencyjna powinna składać się przynajmniej z 2 licencjonowanych pracowników ochrony Igo stopnia jednolicie umundurowanych w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy.
12. Wykonawca nie odpowiada za wydłużenie czasu interwencji z przyczyn od niego niezależnych a powstałych na skutek działania czynników z zewnątrz ( np. wypadek samochodowy, korki uliczne itp.).
13. Niezwłoczne informowanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia obiektu, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, bądź złym stanie zabezpieczenia obiektu.
14. W przypadku reakcji Grup Interwencyjnych na sygnał alarmowy i powiadomienia osoby upoważnionej czas oczekiwania przez Grupę interwencyjną na przybycie osoby upoważnionej wynosi 30 min. Po tym czasie ochrona obiektu jest dodatkowo płatna. Kwota ustalona za jedną roboczogodzinę to ………………………………. zł netto (słownie ………………………………………….. 00/100), brutto …………………………………………………….. (słownie ……………………………………. 00/100) w tym podatek VAT ………………………………. zł
15. Przeprowadzenie bezpłatnie raz w roku lub częściej odpłatnie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach:
- ul. Górnych Wałów 9,
- ul. Ziemowita 1,
- ul. Bojkowska 20 x2
- ul. Dziewanny 2,
- ul. Reymonta 18,
- ul. Partyzantów 30,
- ul. Franciszkańska 19,
- ul. Kozielska 71,
- ul. św. Brata Alberta 63B.
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu oraz zabiegów konserwacyjnych
w obiektach.
CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
I. ZMIANIE ULEGŁ DOKUMENT SWZ
Dokument poprawiony: SWZ - zmiana
II. ZMIANIE ULEGŁ ZAŁĄCZNIK NR 6 - wzór umowy cz II MONITORING
Dokument poprawiony: zał 6 - wzór umowy cz II MONITORING-PO ZMIANIE
III. ZMIANIE ULEGŁ ZAŁĄCZNIK NR 7 - opis cz II MONITORING
Dokument poprawiony: zał 7 - opis cz II MONITORING-PO ZMIANIE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dzierżawa kombajnu ścianowego wraz z zabezpieczeniem obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy do ściany xa100 w pokładzie 417/1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego osób autobusami do przewozu pracowników w ubraniach roboczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych
- 10-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny
- 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY CSR "SŁOWIANKA" SP. Z O.O W OKRESIE OD 01 MAJA 2025 R. DO 30 KWIETNIA 2027 R.
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony osób i mienia 2025 - 2026
- usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy
- Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.