Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00011418/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00027574/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Puck w związku z realizacją projektu „Cyfrowa gmina” w podziale na IV części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-56-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Puck w związku z realizacją projektu „Cyfrowa gmina” w podziale na IV części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0891184a-8cd6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011172/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Puck w związku z realizacją projektu „Cyfrowa gmina” w podziale na IV części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Komputer przenośny – 4 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ);
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 21259,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Komputer przenośny – 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ);
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Komputer przenośny – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ);
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Serwer – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ);
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19832,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19832,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19832,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock,
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19832,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ALLTECH sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk, 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca ALLTECH sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk, zaoferował Zamawiającemu w swojej ofercie:
2) Część II – Komputer przenośny – 3 szt.
Komputer przenośny: Nazwa producenta: MSI Typ, Model: Prestige 15
Numer katalogowy oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację
oferowanej konfiguracji u producenta komputera: A12SC-071PL+SSD 1TB+Win11Pro(FQC-10544)
Procesor (dokładny model oferowanego podzespołu): Intel Core i7-1280P
Kart graficzna (dokładny model oferowanego podzespołu): NVIDIA GeForce GTX 1650
Okres gwarancji: 24 m-cy, Pamięć operacyjna RAM: 16 GB
Wielkość ekranu: 15,6” Ekran o rozdzielczości: Full HD 1920x1080
Dysk SSD: 512 GB Oprogramowanie: Windows 11 Pro PL
Dysk HDD: SSD 1TB
Zamawiający wskazał w SWZ – zał. Nr 6 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, aby komputery przenośne miały wbudowaną kartę sieciową z gniazdem RJ-45 100/1000. Zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne nie posiadają wbudowanej karty sieciowej z gniazdem RJ-45 100/1000.Wobec powyższego zapis SWZ, który mówi o wbudowanej karcie sieciowej z gniazdem RJ-45 100/1000 przesądza, że elementy komputerów przenośnych powinny być zamontowane przez producenta, nie zaś dołączane na późniejszym etapie lub aby mogły stanowić urządzenia zewnętrzne. Zamawiający nie określał akcesoriów do laptopów (np. myszy komputerowej), także wszelkiego rodzaju przejściówki lub montaż niedokonany przez producenta elementów sieciowych powinny być uznane za niezgodne z warunkami zamówienia. Wobec tego, że zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne nie będą wyposażone w kartę sieciową 100/1000 - z gniazdem rj45 powoduje, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Poprzez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia. Do określenia lub opisania warunków zamówienia służą dokumenty zamówienia, w tym SWZ.
Niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia polega na sporządzeniu i przedstawieniu oferty w sposób nieodpowiadający wymaganiom Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, sposobu jego realizacji oraz innych warunków zamówienia.
Wobec tego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24512,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24512,67 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5284,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6452,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5284,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock,
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5284,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy Global IT Solutions Sp. z o.o., 81-391 Gdynia, ul. Świętojańska 45/6, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
Wykonawca Global IT Solutions Sp. z o.o. do formularza oferty załączył przedmiotowy środek dowodowy tj.: Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, umożliwiającą porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia przedstawioną na odrębnie przygotowanym załączniku – formularz techniczny dla części IV (zał. Nr 1a do SWZ), natomiast nie załączył pozostałych wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, w związku z czym Zamawiający wezwał do ich złożenia. Wykonawca w odpowiedzi złożył przedmiotowe środki dowodowe bez wymaganego podpisu. Zamawiający w piśmie poinformował Wykonawcę, że: „Oświadczenia, dokumenty oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego na przedmiotowych środkach dowodowych w przypadku gdy dokumenty postępowania takiego podpisu wymagały należy traktować jak nie złożenie przedmiotowego środka dowodowego, co skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy.
2. Oferta z najniższą ceną w przedmiotowym postępowaniu to 117.649,50 zł. złożona przez Wykonawcę: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., 26-600 Radom, ul. Wolności 8 lok. 4, przewyższa kwotę 50.000,00 zł. brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 260 ustawy, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75399,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117649,50 PLN
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Cyberbezpieczny samorząd - Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym i licencją
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.