Og³oszenie z dnia 2023-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00149974/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00165042/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00183813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00196800/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00399455/01 - Wynik z dnia 2023-09-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
I etap modernizacji Zak³adu Gospodarki Odpadami w Polkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Zag³êbia Miedziowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390309577
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ma³a 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/840-14-90
1.5.8.) Numer faksu: 76/840-14-99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgzm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgzm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
I etap modernizacji Zak³adu Gospodarki Odpadami w Polkowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e263edd5-bf4d-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00135079
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041933/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 I etap modernizacji Zak³adu Gospodarki Odpadami w Polkowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e263edd5-bf4d-11ed-b311-9aae6ad31be83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zasady dotycz±ce sposobu komunikowania siê zosta³y przez Zamawiaj±cego umieszczone w rozdziale XIII SWZ.
-W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê:
a) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b) poczty elektronicznej na adres biuro@zgzm.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
-Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”. Za po¶rednictwem formularzy do komunikacji odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ, zadawanie pytañ, udzielanie odpowiedzi
-Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (nie dotyczy to sk³adania ofert z za³±cznikami) na adres email
Zamawiaj±cego oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wi±¿±ce do komunikacji w toku postêpowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 ws. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i ws. swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1; dalej RODO)informujemy, ¿e:
1)Administrator danych: Zwi±zek Gmin Zag³êbia Miedziowego w Polkowicach
2)Inspektor Ochrony Danych: w sprawach z ochron± danych: Zwi±zek Gmin Zag³êbia Miedziowego ul. Ma³a 1, 59 – 100 Polkowice/ e-mail: iod@zgzm.pl
3)•Przeprowadzenie postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego|art. 6, ust. 1 lit. c) RODO-wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. z Ustaw± z 11.09.2019 PZP
•Archiwizacja danych|art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z 14.07.1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
•Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO–przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania umowy
4)Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z 14.07.1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach zosta³ przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Pañstwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat, dla umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych jest to okres 10 lat, w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków unijnych okres wynikaj±cy z umowy na dofinansowanie projektu
5)Odbiorcy
•osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z 11.092019–PZP; Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (tzw. danych wra¿liwych/szczególnej kategorii danych)
•Podmioty z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia
6)Przys³uguje:
•Prawo ¿±dania dostêpu do danych-(zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 PZP)
•Prawo ¿±dania sprostowania danych-(zg. z art. 19.2 i art. 76 PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników)
•Prawo ¿±dania usuniêcia danych-Zamawiaj±cy zastrzega ograniczenie tego prawa w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
•Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania-(zg. z art. 19.3 PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania)
•Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
7) Podanie przez Pani±/Pana danych jest niezbêdne do przyjêcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji
2.Zamawiaj±cy informuje,¿e Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informacyjne z art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 ws. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: AD.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu modernizacji Zak³adu Gospodarki Odpadami w Polkowicach przy ul. Dzia³kowej 20, który obejmuje budowê hali zasobni wraz z niezbêdn± infrastruktur± oraz wyposa¿eniem w ci±g technologiczny. W ramach zadania zostanie wybudowana hala przyjêcia i wstêpnego sortowania odpadów, plac manewrowy, plac technologiczny oraz inne elementy infrastruktury niezbêdne do funkcjonowania tego typu inwestycji i uzyskania niezbêdnych pozwoleñ. Inwestycja zrealizowana bêdzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej tj.
a) dokumentacji budowlanej wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowê dla ca³o¶ci przedsiêwziêcia opisanego w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz wprowadzeniem etapowania inwestycji. Etap I – budowa placu technologicznego (pozycja nr 3 w PZT), Etap II – pozosta³e elementy zagospodarowania terenu
b) dokumentacji technicznej wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami niezbêdnej dla potrzeb realizacji ca³ego przedsiêwziêcia
c) dokumentacji wykonawczej niezbêdnej do realizacji ca³ego przedsiêwziêcia
d) dokumentacji powykonawczej niezbêdnej do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie ca³o¶ci przedsiêwziêcia
2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektów
3. Przeprowadzenie dostawy maszyn i urz±dzeñ technologicznych
4. Wykonanie monta¿u linii technologicznej oraz uzyskanie niezbêdnych opinii i uzgodnieñ wraz
z rozruchem technologicznym.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem Oferty dokona³ wizji lokalnej na terenie istniej±cego Zak³adu Gospodarki Odpadami (dalej ZGO) w Polkowicach, zapozna³ siê ze stanem istniej±cym, dokona³ analizy dostêpno¶ci miejsca, zapozna³ siê z wszystkimi dokumentami dotycz±cymi terenu przewidzianego pod lokalizacjê inwestycji oraz Zak³adu, zebra³ niezbêdne dodatkowe informacje i przy ich uwzglêdnieniu przygotowa³ Ofertê. Zg³aszanie zastrze¿eñ, co do mo¿liwo¶ci wykonania na etapie opracowania dokumentacji projektowej bêdzie obci±¿a³o wy³±cznie Wykonawcê. Zakres Robót przedstawionych w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym bêdzie podlega³ weryfikacji przez Wykonawcê. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzenia technicznych mo¿liwo¶ci realizacji danych Robót przed przyst±pieniem do wykonywania dokumentacji projektowej, wszelkie zmiany zg³aszane przez Wykonawcê musz± zostaæ zaakceptowane przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie Robót objêtych niniejszym zadaniem odpowiadaj±cych pod ka¿dym wzglêdem wymaganiom Zamawiaj±cego, zawartym w SWZ, a w szczególno¶ci w PFU, zgodnych z najnowsz± praktyk± i wiedz± in¿yniersk± oraz zgodnych z prawem polskim i UE.
Ilekroæ w PFU opisano przedmiot zamówienia wskazuj±c znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie w Ofercie Wykonawcy rozwi±zañ równowa¿nych nie gorszych ni¿ pierwotne. Ilekroæ w PFU opisano przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie w Ofercie Wykonawcy rozwi±zañ równowa¿nych. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wskazaæ, ¿e okre¶lone przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Jedynie w sytuacji, kiedy Wykonawca bêdzie stosowaæ materia³y i urz±dzenia równowa¿ne do opisanych powy¿ej, wraz z ofert± zobowi±zany jest przed³o¿yæ Za³±cznik nr 13 - O¶wiadczenie o zastosowaniu rozwi±zañ równowa¿nych oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych i nie za³±czenia dokumentów na potwierdzenie równowa¿no¶ci lub za³±czenia dokumentów, które nie bêd± potwierdza³y równowa¿no¶ci zaoferowanych rozwi±zañ - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Dokumenty sk³adane na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ nie bêd± uzupe³niane.
Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo okre¶lony w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym (PFU).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Us³ugi projektowe inne ni¿ w zakresie robót budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45251143-5 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprê¿aj±cych powietrze
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zak³adów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45500000-2 - Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej
42000000-6 - Maszyny przemys³owe
42996200-6 - Prasy do odpadów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71323000-8 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemys³owego i produkcji przemys³owej
71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium nr 1: Cena rycza³towa brutto – 60%
2) Kryterium nr 2: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci na maszyny i urz±dzenia - 20%
Uwaga: Okres udzielonej przez Wykonawcê musi spe³niaæ wymóg:
a) nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce,
b) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy.
Zamawiaj±cy informuje ¿e, w przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce lub w przypadku braku okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji, Zamawiaj±cy odrzuci tak± ofertê. W przypadku podania d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie najd³u¿szy okres gwarancji tj. 36 miesiêcy.
3) Kryterium nr 3: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci na budynki, budowle, sieci i instalacje- 20%
Uwaga: Okres udzielonej przez Wykonawcê musi spe³niaæ wymóg:
a) nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy,
b) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy.
Zamawiaj±cy informuje ¿e, w przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub w przypadku braku okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji, Zamawiaj±cy odrzuci tak± ofertê. W przypadku podania d³u¿szego ni¿ 48 miesiêcy okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie najd³u¿szy okres gwarancji tj. 48 miesiêcy.
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nast±pi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
Ocena oferty = K1 + K2 + K3
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci na maszyny i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci na budynki, budowle, sieci i instalacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 4.000.000,00 (cztery miliony) z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, tj.: roboty budowlane polegaj±ce na budowie sortowni odpadów lub budynku przemys³owego lub hali stalowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
w formule „zaprojektuj i wybuduj”
lub alternatywnie
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jeden kompletny projekt budowlano-wykonawczy o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, i co najmniej jedn± robotê budowlan± o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, tj.: roboty budowlane polegaj±ce na budowie sortowni odpadów lub budynku przemys³owego lub hali stalowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 wraz z infrastruktur± towarzysz±c±.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie dostawê i monta¿ co najmniej jednej linii technologicznej do przetwarzania odpadów z selektywnej zbiórki o nominalnej mocy przerobowej na 1 zmianê minimum 5.000,00 Mg/rok
lub alternatywnie
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie dostawê i monta¿ co najmniej jednej linii technologicznej do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych o nominalnej mocy przerobowej na 1 zmianê minimum 20.000,00 Mg/rok.
c) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e dysponowanie nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
- Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
- Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
- Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
- Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
- Kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cym minimum 5-letnie do¶wiadczenie w w/w specjalno¶ci. Zamawiaj±cy uznaje i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ;
- Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy tej bran¿y;
- Kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej bran¿y;
- Kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w w/w specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy uznaje, i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania przez ni± kilku rodzajów wymaganych uprawnieñ.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowi±zuj±ce wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych, a tak¿e zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), zamawiaj±cy uznaje równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt 4) lit. a) i b) niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
- co najmniej jeden z nich wyka¿e samodzielnie spe³nienie warunku udzia³u, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt 4) lit. a) i b) niniejszej SWZ;
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie wymagan± przez Zamawiaj±cego ilo¶æ zamówieñ, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie ilo¶ci zamówieñ wymaganych przez Zamawiaj±cego.
- ³±cznie wyka¿± spe³nianie pozosta³ych warunków udzia³u w postêpowaniu
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, gdy podmiot udostêpniaj±cy zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± wyka¿e samodzielnie spe³nienie warunku udzia³u, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt 4) lit. a) i b) niniejszej SWZ.
5. Dodatkowe informacje o Wykonawcach polegaj±cych na zasobach innych podmiotów oraz o Wykonawcach wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia zawarte zosta³y w rozdziale XI i XII niniejszej SWZ.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, poni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
- o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w
szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 10 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Wykonawca wezwany do z³o¿enia podm. ¶r.dowodowych,nie jest zob. do ich z³o¿enia,je¶li Zamawiaj±cy posiada je w swojej dyspozycji i je¶li Wykonawca wska¿e te ¶r. oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ–za³.8 do SWZ2.W syt. dobrowolnego z³o¿enia z ofert± dok. nie wymaganych na tym etapie od Wykonawcy i braku o¶w. o aktualno¶ci dok. z pkt.1,Wykonawca zostanie wezwany do ich z³o¿enia-art.274 ust.1Pzp. W przyp. z³o¿enia o¶w. o aktualno¶ci dok. i z³o¿eniu do oferty dok. niekompletnych/zawieraj±cych b³êdy,Wykonawcê wezwie siê do ich z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia-art.128 ust.1 Pzp
3.W zakr. nieuregulowanym Pzp/SWZ do o¶wiadczeñ i dok. sk³adanych przez Wykonawcê stosuje siê. rozp. MRPiT z23.122020 ws. podmiotowych ¶r. dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozp. Prezesa RM z 30.12.2020 ws. sposobu sporz±dzania i przekazywania inf. oraz wymagañ technicznych dla dok. elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w post. o udzielenie zam. publ.
Do oferty Wykonawca do³±cza
1.aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶w. o spe³nianiu warunków udzia³u w post. oraz o braku podst do wykluczenia-art.125 ust.1 PZP uwzgl. przes³anki wykluczenia z post. z Ustawy z13.04.2022 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezp. narodowego-dalej Ustawa z 13.04.2022–Za³.2 do SWZ
2.odpis/informacjê z KRS/CEiDG/innego w³a¶ciwego rejestru, potw.,¿e osoba dzia³aj±ca w im. Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.Podmioty wyst. wspólnie-dot. ka¿dego z Wykonawców oraz podm. udost. zasoby z art.118 PZP oraz podwykonawcy niebêd±cego pod. udost. zasoby-o ile jest znany
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê/miejsce zamieszkania poza granicami RP,zamiast dok. z pkt.1–dokument/y wystawione w kraju, gdzie ma siedzibê/miejsce zamieszkania, potw.,¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezent. W przyp. wskazania dostêpno¶ci ww. dok. pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêp. i bezp³atnych baz danych-przedstawia t³umaczenie dok. na j.polski
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dok.,je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ z bezp³atnych i ogólnodost. baz danych,o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do dok.
Je¿eli w imieniu Wykonawcy,podmiotu udost. zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podm. udost. zasoby-o ile jest ju¿ znany,dzia³a osoba,której umocowanie do jego reprezent. nie wynika z wymaganych dok.,Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ pe³nomocnictwa/innego dok. potw. umocowanie do reprezent.
3.pe³nomocnictwo/inny dok. potw. umocowanie do reprezent. Wykonawcy,je¿eli w jego im. dzia³a osoba,której umocowanie do repr. nie wynika z dok. z pkt.2
W syt. Wykonawców wsp. ubiegaj±cych siê o udzielenie zam. do oferty do³±czaj± pe³nomocnictwo/inny dok. potw. umocowanie do reprezent. Wykonawców wsp. ubiegaj±cych siê o udzielenie zam. publ.,podpisane odp. przez osoby umocowane do repr. tych Wykonawców
4.o¶wiadczenie-które roboty budowlane,dostawy/us³ugi wykonaj± poszcz. Wykonawcy–Za³.3 do SWZ-dot. Wykonawców wsp. ubiegaj±cych siê o udzielenie zam.-w tym sp.cywilne-art.117ust.4 PZP
5.zobowi±zanie podmiotu udost. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezb. zasobów na do realizacji zam. lub inny podmiotowy ¶r. dowodowy potw.,¿e Wykonawca realizuj±c zam. bêdzie dysponowa³ niezb. zasobami tych podm.–Za³.4 do SWZ-dot. Wykonawcy,który polega na zdolno¶ciach/syt. podm. udost. zasoby
6.z o¶wiadczeniem z pkt.1-o¶wiadczenie podm. udost. zasoby,potw. brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w post/kryteriów selekcji,w zakr. powo³ywania siê na jego zasoby,uwzgl. przes³anki wykluczenia z post. z Ustawy z13.04.2022–Za³.5do SWZ-w syt. polegania na zdolno¶ciach lub syt. podm. udost. zasoby
7.o¶wiadczenie podmiotu potw. brak podstaw wykluczenia-Za³.6do SWZ-w syt. powierzenia wykonania czê¶ci zam. podwykonawcy niebêd±cym podm. udost. zasoby-wykazanie spe³nienia warunków udzia³u w post.-je¶li jest znany
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt 3 SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt 4 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt 1 ppkt 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SWZ (m.in. w §11 Umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy pomocy Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi, przeprowadziæ negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 288 ust. 1 ustawy pzp ograniczy, stosuj±c kryteria oceny ofert, liczbê wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3 wykonawców, których oferty przedstawiaj± najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale XIX SWZ.
3. Je¿eli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, jest mniejsza ni¿ 3, zamawiaj±cy kontynuuje postêpowanie.
4. W przypadku podjêcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na og³oszenie
o zamówieniu z³o¿yli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zosta³y odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji,
2) których oferty zosta³y odrzucone,
3) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji,
- podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Ofertê wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje siê za odrzucon±.
6. Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
7. Prowadzone negocjacje maj± charakter poufny. ¯adna ze stron nie mo¿e, bez zgody drugiej strony, ujawniaæ informacji technicznych i handlowych zwi±zanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
8. Negocjacje, o których mowa w pkt 7 nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ oraz bêd± dotyczy³y wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
9. Po zakoñczeniu negocjacji ze wszystkimi wykonawcami, zamawiaj±cy informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych w terminie nie krótszym ni¿ 5 od dnia przekazania zaproszenia.
10. Zaproszenie do z³o¿enia ofert dodatkowych bêdzie zawieraæ co najmniej:
1) nazwê oraz adres zamawiaj±cego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postêpowania;
2) sposób i termin sk³adania ofert dodatkowych oraz jêzyk lub jêzyki, w jakich musz± one byæ sporz±dzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
11. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cych ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y oferty dodatkowej, wówczas wi±¿±ca bêdzie oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
12. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
13. Oferta przestaje wi±zaæ wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow± zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
14. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835), zwanej w dalszej czê¶ci niniejszego punktu SWZ „ustaw±”:1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z art. 7 ust. 1 ustawy jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegaj± karze pieniê¿nej.
6. Karê pieniê¿n±, o której mowa w art. 7 ust. 6 ustawy, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku"
- "Sprzeda¿ i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie p³ywackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Us³uga ca³odobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnêtrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie oraz us³uga od¶nie¿ania dróg, parkingów, chodników, ci±gów komunikacyjnych na terenach przyleg³ych do obiektu.
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - czê¶æ pó³nocna
wiêcej: Maszyny przemys³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.