Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00047696/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7176651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c311092c-98a6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Teren objęty inwestycją to część parku miejskiego im. Księcia Józefa Poniatowskiego wpisanego do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
i podlegającego ochronie konserwatorskiej. Lokalizacja parku – Piotrków Trybunalski, działka o nr ewidencyjnym 26/3 obręb 0032.
1) Zakres robót:
Demontaż istniejących umocnień skarp,
Wykonanie nowych umocnień skarp stawu,
Remont wylotów drenarskich,
Remont wylotu kanału deszczowego,
Zabezpieczenie kabla zasilającego fontannę,
Remont mnicha i schodów,
Sadzenie krzewów i bylin,
Wykonanie trawników.
2) Wymagania:
Prace wykonywać w obszarze zamkniętym poprzez wygrodzenie poszczególnych alejek zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez zamawiającego.
Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji.
Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia
niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych
i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami.
Poinformować użytkownika o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem robót.
Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie,
na koszt własny.
Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych
w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania, oraz uzyskać niezbędne zgody
na prowadzenie robót w ZDiUM.
Wykonawca w ramach zadania musi zapewnić nadzór przyrodniczy i prowadzić roboty zgodnie z decyzją RDOŚ WPN.6401.350.2021.BWo z dnia 24.01.2022 r.
Prowadzić roboty zgodnie z decyzjami WUOZ: WUOZ-22.5146.470.2021.KAB z dnia 06.12.2021r., WUOZ-22.5142.45.2021.KAB z dnia 06.12.2021 r.
Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu gwarancyjnego końcowego
z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego a protokół dostarczy inwestorowi, na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji. W przypadku wystąpienia, usterki zawarte w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd. W protokole Wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do umowy.
2. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ
na zwiększenie kosztów inwestycji.
3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj. roboty montażowe umocnienia skarp.
W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez wykonawcę, wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania odnośnych warunków udziału w postępowaniu.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660828,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660828,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660828,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANIT DARIUSZ PYLAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660828,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia jednostek prokuratury okręgu piotrkowskiego
- Dostawa kasków ochronnych, udaroodpornych z osłoną twarzy oraz zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Budowa parku sportowo-rekreacyjnego "Pocket Park" - BO 2023.
- Modernizacja i przyłączenie lokali mieszkalnych nr 1 i 2 do lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Wiejskiej 6 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Budowa i rozbudowa infrastruktury publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: "Przebudowa ogrodzenia posesji Nadleśnictwa Kańczuga".
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.