Og³oszenie z dnia 2022-04-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00197518/01 - Wynik z dnia 2022-06-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A - 1 i A - 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Batorego 44
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcz-otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A - 1 i A - 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47772af7-c545-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135097
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Portal SmartPZP. System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych osobowych (RODO) Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock;2. dane Inspektora ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, e-mail: iod@pcz-otwock.pl; 3. administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5. dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 6. administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej; 7. maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e: 1. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 2. Przys³uguje Pañstwu prawa dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2022/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku: I. Us³uga transportu karetkami sanitarnymi typu A-1 i A-2 na okres 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy, w ilo¶ciach: a) Karetki do przewozu pacjentów typu A-2 zgodnych z PN EN 1789 sztuk 2 – karetki wraz z kierowc± z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiaj±cego ca³odobowo przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. b) Karetka typ A-1 zgodna z PN EN 1789 sztuk 2 – karetka wraz z kierowc± z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiaj±cego 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 07.30 – 15.30 (lub w innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym maksymalnie 8 godzin). II. Wykorzystanie pojazdów: 1. Karetki typu A-2, o których mowa w pkt I ust. a) wykorzystywane bêd± do: - przewozu pacjentów z POZ-ów i oddzia³ów szpitalnych; - przewozu lekarza i pielêgniarki Nocnej i ¦wi±tecznej Wyjazdowej Pomocy Lekarskiej
i Pielêgniarskiej, - przewozu pacjentów na zlecone badania lekarskie poza teren powiatu otwockiego oraz ¶wiadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych miêdzy PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. 2. Karetka typu A-1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana bêdzie do przewozów zleconych badañ lekarskich do innych placówek diagnostycznych na terenie Otwocka i innych miast, dora¼ne wyjazdy z pracownikami Zamawiaj±cego w celach s³u¿bowych, wyjazdy po krew, leki oraz preparaty krwiopochodne oraz do przewozu pacjentów. 3. Karetka typu A1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana bêdzie do obs³ugi Przychodni Rejonowej: przewozy lekarza lub pielêgniarki na wizyty domowe, materia³u pobranego od pacjentów do badañ laboratoryjnych, pacjentów oraz ¶wiadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych miêdzy PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. III. Przewidywany miesiêczny przebieg w km: 1. dla 2 karetek sanitarnych typu A-2, o których mowa w pkt I lit. a) oko³o 5100 km/miesi±c tj. oko³o 30 600 km/6 miesiêcy, 2. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) oko³o 600 km/miesi±c tj. oko³o 3600 km/r6 miesiêcy, 3. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) oko³o 1466 km/miesi±c tj. oko³o 8796 km/6 miesiêcy. IV. Wymagania szczególne wobec karetek typu A-1 i A-2 Oferowane przez Wykonawcê pojazdy do realizacji zamówienia musz± posiadaæ: 1. homologacjê ministra transportu lub dokument za¶wiadczaj±cy, ¿e pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spe³niaj±cy normê PN EN 1789; 2. zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (wyposa¿enie w sygna³y ¶wietlne i d¼wiêkowe oraz mo¿liwo¶æ u¿ycia ich podczas jazdy); 3. aktualne ubezpieczenie OC i NW pojazdów i pasa¿erów; 4. atesty PZH i Sanepidu; 5. pojazdy o przebiegu – maksymalnie do 300 000 km; 6. o¶wiadczenie/za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca posiada tabor zapasowy karetek typu A-1 i A-2, który zostanie u¿yty w przypadku awarii pojazdu wykonuj±cego us³ugê u Zamawiaj±cego. Z tre¶ci o¶wiadczenia/za¶wiaczenia musi wynikaæ, ¿e czas podstawienia innej karetki w miejsce pojazdu, który uleg³ awarii nie bêdzie d³u¿szy ni¿ 30 minut od czasu zg³oszenia awarii przez Zamawiaj±cego; 7. Deklaracje zgodno¶ci CE dla noszy i innych urz±dzeñ do transportu pacjenta w ambulansach do ruchu na drogach oraz pojazdów medycznych i ich wyposa¿enia; 8. dopisanie pojazdów do systemu SZOI Narodowego Funduszu Zdrowia po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. V. Wymagania ogólne i techniczne dla oferowanych pojazdów typu A-1 i A-2: a) Nadwozie: - typu furgon zamkniêty, czê¶ciowo przeszkolony, klimatyzowany,
- mo¿liwo¶æ przewozu 3 osób – w pozycji siedz±cej lub/i na noszach, - wyposa¿one w bezprzewodowe ¶rodki ³±czno¶ci, - wyposa¿one w system GPS umo¿liwiaj±cy obserwacjê ruchu pojazdu na stanowisku dyspozytora Zamawiaj±cego. b) Przedzia³ medyczny: - kabina kierowcy oddzielona od przedzia³u medycznego z oknem przesuwnym umo¿liwiaj±cym komunikacjê g³osow± z kierowc±, - sprawna i dopuszczona do u¿ytku instalacja tlenowa, wyposa¿enie w du¿e i ma³e butle tlenowe, - fotel kardiologiczny dla osoby niepe³nosprawnej skierowany przodem do kierunku jazdy, wyposa¿ony w bezw³adno¶ciowe pasy bezpieczeñstwa z mo¿liwo¶ci± regulacji k±ta oparcia – „pozycjonowania” z systemem mocuj±cym do pod³ogi ambulansu, - pasy bezpieczeñstwa dla przewo¿onych dzieci, - sprawne nosze samojezdne g³ówne wielozadaniowe, - deska ortopedyczna z osprzêtem, - krzes³o kardiologiczne (przeno¶ne), - nosze brezentowe (p³achta), - torba medyczna z pe³nym wyposa¿eniem, w tym z lekami, ³±czno¶æ radiowa z karetkami oraz z dyspozytorem
VI. Inne wymagania dot. pojazdu i kierowców oraz Wykonawcy: - wykonywanie czynno¶ci dezynfekcji pojazdu przez Wykonawcê zgodnie z wymogami sanitarnymi, - do¶wiadczenie kierowców minimum 3 lata, - posiadanie zapasowego taboru karetek typu A-2 i A-1 w przypadku awarii wykonuj±cego us³ugê pojazdu u Zamawiaj±cego, - kierowcy karetek posiadaj± aktualne badania psychologiczne uprawniaj±ce do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym; - certyfikaty/dyplomy ukoñczenia kursu pierwszej pomocy medycznej/przedmedycznej (min. dla kierowców karetek typu A-2), - czas podstawienia karetki w miejsce pojazdu, który uleg³ awarii nie mo¿e trwaæ d³u¿ej ni¿ 30 min od czasu zg³oszenia faktu przez Zamawiaj±cego, - kierowcy musz± spe³niaæ wymogi noszowego, - kierowcy ubrani w jednolite ubrania z oznakowaniem jakie obowi±zuj± w ratownictwie medycznym, - w ramach realizacji Zamówienia nale¿y umo¿liwiæ obserwacjê GPS ruchu pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia na stanowisku dyspozytora Zamawiaj±cego, odpowiednio udostêpniaj±c go on-line lub dostarczaj±c niezbêdne wyposa¿enie techniczne, - zlecenie us³ugi innemu podmiotowi tylko po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej wymienione warunki: 1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie 2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: 2.2.1. posiada zezwolenie Ministra w³a¶ciwego do spraw
wewnêtrznych wydane na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z pó¼n. zm.) dla wszystkich wymienionych w wykazie taboru pojazdów samochodowych; 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie; 2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: 2.4.1. skieruje do realizacji zamówienia min. 5 kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, 2.4.1.1. minimum 3 z tych kierowców (kierowcy dla karetek A-2) musi dysponowaæ
certyfikatem/dyplomem ukoñczenia kursu pierwszej pomocy (lub odpowiednio wy¿szymi uprawnieniami np. ratownika medycznego, pielêgniarza) 2.4.1.2. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy musz± spe³niaæ wymogi noszowego 2.4.1.3. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy musz± mieæ min. 3 lata do¶wiadczenia w prowadzeniu pojazdu 2.4.2. dysponuje minimum 5 samochodami sanitarnymi spe³niaj±cymi wymagania opisana w Opisie przedmiotu zamówienia (min. 2 szt. A-2, min. 2 szt. A-1 oraz min. 1 zapasowy spe³niaj±cy wymagania A-2 i A-1); wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe musz± posiada homologacjê lub dokument za¶wiadczaj±cy, ¿e pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski jako samochód specjalny sanitarny spe³niaj±cy normê PN EN 1789; wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe musz± mieæ przebieg mniejszy ni¿ 300 000 km. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Czê¶ci V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4.) SWZ, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego
³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W tym celu za³±czy do oferty zobowi±zanie podmiotu potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim sporz±dza podmiot udostêpniaj±cy zasoby (dokument nale¿y sporz±dziæ w postaci elektronicznej lub przekazaæ cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zobowi±zanie powinno zawieraæ w szczególno¶ci informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 ustawy Pzp oraz potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy
Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla m³odzie¿y usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyci±gowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciep³a technologicznego zasilanej z pomp ciep³a,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Us³uga utrzymania porz±dku terenu zewnêtrznego wraz z pielêgnacj± terenów zielonych w ZUOP
- ¦wiadczenie us³ug sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart sportowych imiennych, umo¿liwiaj±cych dostêp do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników (...)
wiêcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga transportu zmar³ych z kompleksu Klinik USK w Wroc³awiu przez okres 24 miesiêcy (2)
- Us³uga przewozu zw³ok ludzkich/szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie dzia³ania Prokuratury Rejonowej w W±growcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zw³ok lub szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okrêgu koszaliñskiego".
- ¦wiadczenie us³ugi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkañców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja pó³kolonii dla dzieci, które s± uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.