Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00091319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2024/BZP 00068116/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00071321/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CIĘCIE DRZEW Z ZASTOSOWANIEM METOD ALPINISTYCZNYCH NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ, LASÓW, PLACÓW ZABAW I CMENTARZA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CIĘCIE DRZEW Z ZASTOSOWANIEM METOD ALPINISTYCZNYCH NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ, LASÓW, PLACÓW ZABAW I CMENTARZA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80d3624-a949-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041398/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Ciecie drzew z zastosowaniem metod alpinistycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/NZ/2023/PJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla I części zamówienia: obejmuje cięcia formujące koron drzew rosnących w szpalerze przy ulicach:ul. Armii Krajowej - 95 drzew, ul. Księżycowa - 15 drzew - łączna ilość drzew wynosi 110 szt.
ul. Armii Krajowej - Zakres prac obejmuje cięcia formujące koron drzew szpalerowych – cięcie pędów 2-letnich . Dotyczy drzew o wysokości do 15 m, o średniej powierzchni cięcia 20 m2. W wycenie tej należy również uwzględnić usunięcie odrostów korzeniowych i pniowych z drzewa oraz suchych gałęzi i konarów – jeżeli takie występują. Jednostkę obmiaru stanowi 1 szt. pnia drzewa bez względu na jego grubość.
Ulica Armii Krajowej - Lokalizacja drzew Zakres cięć dotyczy drzew rosnących w szpalerze dwurzędowym na odcinku od ulicy Kochanowskiego w kierunku ulicy Reja – lewa strona ulicy, oraz 13 drzew rosnących po prawej stronie za ulicą Długosza.
Ulica Księżycowa - ograniczenie koron drzew – platanów – ilość drzew 15 szt. – zakres cięć dotyczy max 30% obecnej korony, drzewa były formowane - obecne cięcie ma przygotować drzewa do systematycznej korekty koron.
• Zakres prac obejmuje wykonanie prac wymienionych powyżej, oczyszczenie terenu, zebranie gałęzi i wywiezienie. Po przeprowadzeniu zabiegów teren należy uprzątnąć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obejmuje cięcia pielęgnacyjne, techniczne, ograniczające oraz usuwanie drzew rosnących na Cmentarzu Komunalnym w Sopocie, w parkach, na skarpach, na terenach zieleni miejskiej, w pasach drogowych, na placach zabaw oraz w Lasach Komunalnych w Sopocie. Zakres tego zadania określa opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia znajdujący się w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 355000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Proces badania i oceny ofert uniemożliwił zawarcie umowy w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, który to termin stanowił kryterium wyboru oferty. Przepis art. 255 pkt 6) stanowi, że Zamawiający powinien unieważnić postępowanie, w sytuacji gdy stwierdzi, że jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki tej normy dotyczą również bezwzględnej nieważności umowy na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, a umowa o wykonanie zamówienia, którego terminu upływa zanim zawarto umowę, jest umową o świadczenie niemożliwe, o której nieważności mowa jest w przepisie art. 387 § 1 Kodeksu Cywilnego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34452 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346624 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROSERWIS ROBERT PORĘBNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170397155
7.3.3) Ulica: Drzymały 46
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie na okres 6 miesięcy w roku 2025
- REMONT SCENY GŁÓWNEJ WRAZ Z ORKIESTRONEM OPERY LEŚNEJ W SOPOCIE ORAZ ROZBIÓRKA CZĘŚCI NAZIEMNEJ ISTNIEJĄCEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW TERENOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ NOWEGO MURU OPOROWEGO
- Budowa całodobowego ośrodka wsparcia dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami, w szczególności osób ze spektrum autyzmu w Kwiekach, dofinansowana ze środków PFRON
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- Karczowanie krzaków i wycinka drzew przy drogach powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część II
- Budowa przystani kajakowej wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Traktorowej w Szczecinie pn. Przystań na Kanale Ceglanym - Wiskord.
- Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu i Zarządu Zlewni w Łowiczu
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.