eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa odzieży ochronnej medycznej ADP.2301.6.2022



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej medycznej ADP.2301.6.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 349 72 77; (41) 349 73 68

1.5.8.) Numer faksu: (41) 344 56 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ujk.edu.pl/dzp/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży ochronnej medycznej ADP.2301.6.2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc9ca2e-9def-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019759/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077658/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224474 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192931,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej odzieży ochronnej i zabezpieczającej medycznej, obuwia ochronnego i okularów ochronnych na potrzeby Collegium Medicum:
Fartuch jednorazowy flizelinowy z długim rękawem szt. 4500
Fartuch jednorazowy foliowy (ochronny) op. 30
Fartuch chirurgiczny z mankietami, jałowy szt. 80
Fartuch chirurgiczny z wstawkami nieprzemakalnymi na mankietach, jałowy szt. 30
Niejałowe ubranie medyczne 2 częściowe: spodnie i bluza jednorazowa z krótkim rękawem, rozmiar M kpl. 3300
Niejałowe ubranie medyczne 2 częściowe: spodnie i bluza jednorazowa z krótkim rękawem, rozmiar L kpl. 3300
Kombinezon ochronny Przeciw COvid-19 szt. 400
Czepek jednorazowy chirurgiczny zielony
z gumką op. 10
Czepek foliowy z gumką op. 10
Ochraniacze na obuwie op. 20
Okulary ochronne plastikowe szt. 20
Rękawice ginekologiczne, długie, rozm. M 7 1/2 op. 10
Rękawice ginekologiczne, długie, rozm. L 8 1/2 op. 10
Rękawiczki Lateksowe - rozmiar S op. 300
Rękawiczki Lateksowe - rozmiar M op. 400
Rękawiczki Lateksowe - rozmiar L op. 230
Rękawiczki Lateksowe - rozmiar XL op. 20
Rękawiczki Nitrylowe - rozmiar S op. 320
Rękawiczki Nitrylowe - rozmiar M op. 530
Rękawiczki Nitrylowe - rozmiar L op. 230
Rękawiczki Nitrylowe - rozmiar XL op. 20
Rękawiczki chirurgiczne sterylne roz 6,0 i 6,5 op. 70
Rękawiczki chirurgiczne sterylne roz 7 op. 70
Rękawiczki chirurgiczne sterylne roz 7,5 op. 40
Rękawiczki chirurgiczne sterylne roz 8,0 op. 10
Odzież medyczna płócienna wielorazowego użytku klp 60
Medyczny płócienny FARTUCH DŁUGI wielorazowego użytku szt. 40
Buty Medyczne szt. 60
Rękawice nitrylowe roz. S op. 18
Rękawice nitrylowe roz. M op. 8
Rękawice nitrylowe roz. L op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18142000-6 - Okulary ochronne

18830000-6 - Obuwie ochronne

18832000-0 - Obuwie specjalne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213827,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213827,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213827,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213827,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania: 5 dni roboczych .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.