Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087828/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135220 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 7 części:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 7 części:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac418a5-d021-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbiórki budynków 4 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.83.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1098679,75 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki budynków położonych w Łodzi przy ul. Spornej 12 (działka nr 95, obręb B-54) w formule „zaprojektuj i rozbierz”. Roboty należy wykonać ściśle wg poniższej kolejności i w określonym zakresie tj.:- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzgodnieniami. Zamawiający uzyska pozwolenie na rozbiórkę,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wywiezienie gruzu i rumowia po rozebranym obiekcie na wysypisko wraz z utylizacją odpadów,
- wykonanie operatu geodezyjnego i wystąpienie do ŁOG z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego,.
Program funkcjonalno- użytkowy oraz Zarządzenie Prezydent Miasta Łodzi nr 9456/VII/18 z dnia 3 października 2018 r. r. stanowią załącznik nr 6 do SWZ. Kubatura budynków: 1103 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 166133,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki budynków położonych w Łodzi przy ul. Spornej 20 (działka nr 91, obręb B-54) w formule „zaprojektuj i rozbierz”. Roboty należy wykonać ściśle wg poniższej kolejności i w określonym zakresie tj.:- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzgodnieniami. Zamawiający uzyska pozwolenie na rozbiórkę,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wywiezienie gruzu i rumowia po rozebranym obiekcie na wysypisko wraz z utylizacją odpadów,
- wykonanie operatu geodezyjnego i wystąpienie do ŁOG z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego,.
Program funkcjonalno- użytkowy oraz Zarządzenie Prezydent Miasta Łodzi nr 9456/VII/18 z dnia 3 października 2018 r. r. stanowią załącznik nr 7 do SWZ. Kubatura budynków: 1035 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 149623,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki budynków położonych w Łodzi przy ul. Spornej 24 (działka nr 90, obręb B-54) w formule „zaprojektuj i rozbierz”. Roboty należy wykonać ściśle wg poniższej kolejności i w określonym zakresie tj.:- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzgodnieniami. Zamawiający uzyska pozwolenie na rozbiórkę,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wywiezienie gruzu i rumowia po rozebranym obiekcie na wysypisko wraz z utylizacją odpadów,
- wykonanie operatu geodezyjnego i wystąpienie do ŁOG z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego,.
Program funkcjonalno- użytkowy oraz Zarządzenie Prezydent Miasta Łodzi nr 9456/VII/18 z dnia 3 października 2018 r. r. stanowią załącznik nr 8 do SWZ). Kubatura budynków: 1583 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 233042,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego oznaczonego na mapie ewidencyjnej nr 1063 o numerze inwentarzowym 13437, położonego przy ul. Jaracza 96 (działka nr 224/4, obręb S-2) w formule „zaprojektuj i rozbierz”. Roboty należy wykonać ściśle wg poniższej kolejności i w określonym zakresie tj.:- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzgodnieniami. Zamawiający uzyska pozwolenie na rozbiórkę,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wywiezienie gruzu i rumowia po rozebranym obiekcie na wysypisko wraz z utylizacją odpadów,
- wykonanie operatu geodezyjnego i wystąpienie do ŁOG z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego,.
Program funkcjonalno- użytkowy oraz Zarządzenie Prezydent Miasta Łodzi nr 7156/VII/21 z dnia 7 maja 2021 r. r. stanowią załącznik nr 9 do SWZ). Kubatura budynku: 255 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 16195,2 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót rozbiórkowych:- budynku mieszkalnego - druga lewa oficyna (nr inwentarzowy nr 10790)
- budynku użytkowego (stacja trafo) – pierwsza lewa oficyna (nr inwentarzowy 10791)
- budynku użytkowo-handlowego – front (nr inwentarzowy 10792)
położonych na nieruchomości przy ul. Nawrot 10 w Łodzi (działka nr 469/1, obręb S-6) zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę (Decyzja nr DPGR-UA-I. 3095.2020 z dnia 18.11.2020 r.) oraz dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 501248,39 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki samowolnie rozbudowanego budynku mieszkalnego jednorodzinnego o pomieszczenia przedpokoju, korytarza, kuchni i wc do lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Podbiałowej 5 w Łodzi (dz. ew. nr 164/13 w obrębie B-7) zgodnie z decyzją PINB 104/2021 z dnia 26.02.2021 r, ekspertyzą techniczną i STWiOR stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ poprzez:- rozbiórkę obiektów do poziomu – 0,5 m
- wywóz i utylizacja ruchomości i odpadów rozbiórkowych
- wykonanie operatu geodezyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 21295,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki budynku garażowego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 33 (działka nr 146, obręb B-47) zgodnie z projektem rozbiórki będącym załącznikiem do decyzji nr DPRG-UA-II.781.2021 z dnia 01.04.2021 r. stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 11141,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28775,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44770,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28775,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „HOGA” Sławomir Pirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-197-08-31
7.3.3) Ulica: Trybunalska 9
7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 97-371
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28775,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27893,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42010,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27893,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-283-39-66
7.3.3) Ulica: Rawska 10/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-109
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski 93-109 Łódź Rawska 10/2, MUR DEVELOPMENT 3 Sp. z o. o. Sp. K. 93-109 Łódż, ul. Rawska 10/2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27893,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41949,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56465,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41949,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Sp. z o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-283-39-66
7.3.3) Ulica: Rawska 10/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-109
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski 93-109 Łódź Rawska 10/2, MUR DEVELOPMENT 3 Sp. z o. o. Sp. K. 93-109 Łódż, ul. Rawska 10/2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41949,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9878,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18442,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9878,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-283-39-66
7.3.3) Ulica: Rawska 10/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-109
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski 93-109 Łódź Rawska 10/2, MUR DEVELOPMENT 3 Sp. z o. o. Sp. K. 93-109 Łódż, ul. Rawska 10/2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9878,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265663,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581597941
7.3.3) Ulica: Moskwa 31F
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-701
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STAGRA" STANISŁAW GRUSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261520908
7.3.3) Ulica: ul. Łososiowa 26 m.6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-496
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STAGRA" STANISŁAW GRUSZKA w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"STAGRA" STANISŁAW GRUSZKA w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4878,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-283-39-66
7.3.3) Ulica: Rawska 10/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-109
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski 93-109 Łódź Rawska 10/2, MUR DEVELOPMENT 3 Sp. z o. o. Sp. K. 93-109 Łódż, ul. Rawska 10/2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4878 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.