Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088160/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135271 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich Bielsko-Biała ul. Żywiecka 302
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070615661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 12
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338125692
1.5.8.) Numer faksu: +48338122388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i https://mdk.bielsko.pl/bip1/11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich Bielsko-Biała ul. Żywiecka 3022.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f3c6aa-d02b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059592/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż elementów oświetlenia, ekranu, projektora i stołu multimedialnego do budynku Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich w Bielsku-Białej przy ul. Żywieckiej 302
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK/2030/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127685,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich w Bielsku-Białej przy ul. Żywieckiej 302 – zgodnie ze szczegółowym zestawieniem sprzętu ujętym w Przedmiarze – zał. nr 6 oraz Specyfikacji materiałowej – zał. nr 7.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się kupić, dostarczyć i zamontować sprzęt audiowizualny o parametrach technicznych opisanych w SWZ i załącznikach do niej. Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia oraz jego rozładunek w budynku Domu Kultury
w Mikuszowicach Krakowskich przy ul. Żywieckiej 302 w Bielsku-Białej. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu dostawy niezbędne dokumenty: karty produktu, certyfikaty, deklaracja zgodności, każdego z dostarczanych sprzętów, karty gwarancyjne itp.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga aby:
a) urządzenia były fabrycznie nowe (nieregenerowane, nieużywane, nienaprawiane), pozbawione wad i uszkodzeń, kompletne (ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania), sprawne technicznie, niepowystawowe, pochodzące z bieżącej produkcji i były gotowe do użycia;
b) urządzenia posiadały stosowne certyfikaty, w zakresie bezpieczeństwa i odpowiadały normom CE, były dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terenie RP;
c) zakup i korzystanie z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem nie naruszało prawa, w tym praw osób trzecich;
d) urządzenia były wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) potrzebne do ich uruchomienia i pracy;
e) Wykonawca zamontował, podłączył i uruchomił urządzenia i sprzęt;
f) Wykonawca zainstalował oprogramowanie;
g) Urządzenia systemu oświetlenia muszą być zawieszane zgodnie z przepisami na dedykowanych do tego celu uchwytach z atestami.
Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi, bieżącej konserwacji i konfiguracji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego działania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SMT Adam Tkacz, Tomasz Bubel s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Tkacz, Tomasz Bubel.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542519565
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Zygmunta Waltera Jankego 125A/12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-616
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMT ADAM TKACZ, TOMASZ BUBEL SC
jakie przetargi wygrała firma
SMT ADAM TKACZ, TOMASZ BUBEL SC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151874,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa sprzętu multimedialnego
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- "Poznajemy fortyfikacje graniczne - modernizacja i rozbudowa ekspozycji Podziemnego Miasta Osówka"
- Zakup i dostawa projektorów
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.