Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135369 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont Jazów na rzece Kurce w km 5+470 i 9+480.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64 08 152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.rosa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont Jazów na rzece Kurce w km 5+470 i 9+480.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f39da8-d978-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203462,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont Jazów na rzece Kurce w km 5+470 i 9+480
na który składa się następujący zakres prac:
Jaz w km 5+470
1. Remont konstrukcji betonowych jazu i ubezpieczeń brzegowych
Czyszczenie konstrukcji betonowej, zabezpieczenie konstrukcji warstwą szpachlową o wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach - minimum 25,0 MPa na warstwie szczepnej.
2. Wymiana konstrukcji pomostu.
Usunięcie starego pomostu wraz z utylizacją. Wykonanie i montaż nowego pomostu stalowego szerokości 1m, pomost pokryty kratą pomostową typu wema zabezpieczona przed kradzieżą poprzez dospawanie do konstrukcji nośnej kątownika zamykającego. Na pomoście od strony wody dolnej wykonać barierkę ochronna z poprzeczka i bortnicą. Konstrukcja nośna pomostu ceownik 150 x50
3. Uzupełnienie elementów stalowych.
Uzupełnienie elementów stalowych istniejącego obarierowania o poprzeczkę i bortnicę. Wykonanie dodatkowego stężenia prowadnic konstrukcji wsporczej mechanizmu wyciągowego 2 x ceownik 100 długości 3.55m
4. Wykonanie mechanizmu wyciągowego.
Wykonanie i montaż mechanizmu wyciągowego typu JZP. Wykonanie i montaż zasuwy drewnianej z okuciami stalowymi i ślizgami teflonowymi wysokości 0.95 m.
5. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych.
Wszystkie elementy stalowe należy oczyści ć i zabezpieczyć antykorozyjnie 2 warstwami farby epoksydowej.
6. Konserwacja koryta rzeki
Należy oczyścić dno koryta cieku na długości całkowitej 700 m oraz wykosić skarpy cieku i usunąć zakrzaczenia. Konserwacja 300 m powyżej jazu i 400 metrów poniżej jazu
Jaz w km 9+480
1. Remont konstrukcji betonowych jazu i ubezpieczeń brzegowych
Czyszczenie konstrukcji betonowej, zabezpieczenie konstrukcji warstwą szpachlową o wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach - minimum 25,0 MPa na warstwie szczepnej. Na powierzchni pomostu wykonać dodatkowo elastyczną izolację wodochronną i antypoślizgową.
2. Uzupełnienie elementów stalowych.
Odtworzenie barierki zabezpieczającej słupków wraz z pochwytem poprzeczką i bartnicą. Uzupełnienie i montaż poprzeczek stężających konstrukcję wsporczą mechanizmu wyciągowego 2 x ceownik 100 długości 3.55 d sztuki + dwie porzeczki zapobiegające zwichrowaniu 2 sztuki ceownik 100 dł. 30 cm.
3. Remont mechanizmu wyciągowego.
Wykonanie nowej palczatki 2.6 m (drabinki) regeneracja panewek i wału wykonanie i montaż przekładni ślimakowej typu JZP. Wymiana ślizgów prowadzących drabinki wyciągowe (4 sztuki) zakup i montaż smarownic panewek. Smarowanie wszystkich elementów
4. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych.
Wszystkie elementy stalowe należy oczyści ć i zabezpieczyć antykorozyjnie 2 warstwami farby epoksydowej.
6 Konserwacja koryta rzeki.
Należy oczyścić dno koryta cieku na długości 700 m oraz wykosić skarpy cieku i usunąć zakrzaczenia.
Konserwacja 300 m powyżej jazu i 400 metrów poniżej jazu.
Uwagi:
Wszystkie zastosowane materiały mają uzyskać przed użyciem aprobatę inspektora nadzoru.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194240,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294601,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194240,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZMB BUDMEL Mariusz Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281965359
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 21
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194240,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Wrocław - części od 1-9
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. Etap V
- "Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Elblągu "
- Wykonanie robót utrzymaniowych na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie działalności ZZ Jasło - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.