Og³oszenie z dnia 2022-04-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00341589/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzêtu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzêtu medycznego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3e73bcf-6962-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135401
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00036764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa drobnego sprzêtu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00341589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/15/12/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 – ElektromedycynaSzczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21828,05 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 – Ró¿ny sprzêt medyczny,Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141123-8 - Pojemniki na skalpele
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51497,45 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 – Ró¿ny sprzêt medyczny,Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33172000-6 - Urz±dzenia do anestezji i resuscytacji
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79362,20 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 – Pieluchy i podk³ady jednorazowego u¿ytku.Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 52046,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25644,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorimex Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 340395280
7.3.3) Ulica: ul. Równinna 25
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SORIMEX SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
SORIMEX SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25644,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 58234,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58234,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58234,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273295877
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58234,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu.
W postêpowaniu wp³ynê³a jedna oferta, która zosta³a odrzucona na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia, w zwi±zku z art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp – oferta Wykonawcy zawiera³a b³êdy w obliczeniu ceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 65716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 65716,00 PLN
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych - S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870514656
7.3.3) Ulica: ul. ¯ó³kiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa kruszywa drogowego
- "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiaj±cego
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 105.24 Sprzeda¿ i dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Sukcesywne dostawy sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Dostawa sprzêtu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do u³o¿enia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzêdzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w £odzi
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.