Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135411 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek
oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ADMINISTRACJI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W OLSZTYNKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510384477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górna 5
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896500500
1.5.8.) Numer faksu: 896500500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zasip.tech@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zasipolsztynek.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówekoświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e13729-f444-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004183/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083375/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZASiP.261.1.2021.DTD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354887,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
41110000-3 - Woda pitna
4.5.5.) Wartość części: 51300,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 91246,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb oraz produktów mącznych.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 41934,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa produktów mięsno-wędliniarskich.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 58221,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dostawa produktów mleczarskich.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 93858,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Dostawa pieczywa.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Olsztynek:
1) Przedszkole Miejskie w Olsztynku ul. Szkolna 9, 11-015 Olsztynek,
2) Żłobek Miejski w Olsztynku ul. Szkolna 9A, 11-015 Olsztynek
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 18324,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w tej części podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy ABER Sp. z o.o. ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn podlega odrzuceniu, ponieważ Zamawiający zgodnie z rozdziałem X pkt 6 ppkt 2 SWZ wymagał, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca złożył jedynie Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz cenowy stanowi treść oferty i zawiera elementy przedmiotowo istotne, to jest ceny jednostkowe i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem zaoferowanego asortymentu produktów i nie podlega uzupełnieniu w trybie przepisu art. 128 ust. 1 Pzp, a takie uzupełnienie stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty, o której mowa w art. 223 ust. 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp oferta zostaje odrzucona.
Oferta Wykonawcy Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Olsztynku ul. Mrongowiusza 30, 11-015 Olsztynek podlega odrzuceniu, ponieważ podpisy elektroniczne zostały błędnie zweryfikowane.
Wykonawca nie podpisał prawidłowo oferty w żadnej z wymieniony form określonych w ustawie Pzp, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz SWZ tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 ustawy Pzp oferta zostaje odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta w tej części podlega odrzuceniu.
Oferta oraz załączniki Wykonawcy Witamina Owoce-Warzywa Handel Hurtowo-Detaliczny Andrzej Urbanowicz ul. Kościuszki 4, 11-015 Olsztynek zostały nieprawidłowo podpisane za pomocą podpisu komputerowego zawierającego imię i nazwisko Wykonawcy.
Wykonawca nie podpisał oferty w żadnej z wymieniony form określonych w ustawie Pzp, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz SWZ tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 63 ust. 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32242,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32242,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32242,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unifreeze Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.3) Ulica: Unifreeze Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Miesiączkowo 110
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32242,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty w tej części podlegają odrzuceniu.
Wykonawca Bruno Tassi Sp. z o.o. Oddział w Olsztynie ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn przesłał skan oferty podpisanej ręcznie.
Wykonawca nie podpisał oferty w żadnej z wymieniony form określonych w nowej ustawie Pzp, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz SWZ tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 63 ust. 2 w związku z art. 226 ust.1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Olsztynku ul. Mrongowiusza 30, 11-015 Olsztynek podlega odrzuceniu, ponieważ podpisy elektroniczne zostały błędnie zweryfikowane.
Wykonawca nie podpisał prawidłowo oferty w żadnej z wymieniony form określonych w ustawie Pzp, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz SWZ tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 ustawy Pzp oferta zostaje odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w dniu 5.07.2021 r. wezwał Wykonawcę - Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Olsztynku ul. Mrongowiusza 30, 11-015 Olsztynek, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w SWZ rozdział XV pkt, tj. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczył termin złożenia oświadczenia do 13 lipca 2021 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył stosownego oświadczenia.
W dniu 14.07.2021 r. Zamawiający wystosował Wykonawcy kolejne Wezwanie do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych i wyznaczył termin do 20 lipca 2021 r.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył stosownego oświadczenia.
Biorąc pod uwagę wszystkie powyżej przedstawione okoliczności faktyczne, Zamawiający powołując się na art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zdecydował odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona ofert w tej części podlega odrzuceniu.
Oferta Wykonawcy Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Olsztynku ul. Mrongowiusza 30, 11-015 Olsztynek podlega odrzuceniu, ponieważ podpisy elektroniczne zostały błędnie zweryfikowane.
Wykonawca nie podpisał prawidłowo oferty w żadnej z wymieniony form określonych w ustawie Pzp, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz SWZ tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 ustawy Pzp oferta zostaje odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przyszłych zamierzeń budowlanych Gminy Olsztynek
- Budowa hali magazynowej z konstrukcji stalowych.
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH- NABIAŁU NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.