eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczurowaRewitalizacja obiektów użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - Remont szkoły podstawowej w Uściu Solnym



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - Remont szkoły podstawowej w Uściu Solnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUROWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczurowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-820

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczurowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczurowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szczurowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - Remont szkoły podstawowej w Uściu Solnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e56667-c551-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019099/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 rewitalizacja obiektów oświatowych i kultyry

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO NA LATA 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w prowadzanym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie złożpno żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d3111ffa-93d3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.I.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5756647,6 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont szkoły podstawowej w Uściu Solnym poprzez: Remont pomieszczeń wymiana warstw posadzkowych,
naprawa i remont tynków ścian, okładziny ścian, wykończenie posadzek, malowanie pomieszczeń, wymiana stolarki, wywóz
i utylizacja odpadów, hydroizolacja dachu.
Remont sanitariatów wraz z montażem osprzętu. Remont instalacji elektrycznej i odgromowej.
Remont instalacji wod-kan wraz z montażem osprzętu, podłączenie podgrzewaczy c.w.u. Remont instalacji c.o. , wymiana
kotła.
Wymiana istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na ścieki, podłączenie systemów rynnowych do
istniejącej kanalizacji deszczowej, wykonanie odwodnienia liniowego placu przed budynkiem szkoły i boiska sportowego.
Remont nawierzchni boiska sportowego oraz placów utwardzonych wraz z budową odcinka nowego ogrodzenia, remontem
istniejącego ogrodzenia, budową zjazdu publicznego z drogi gminnej, utwardzenie działki, mała architektura.
W ramach zamówienia wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem pozwolenie na użytkowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Firmuga MATEO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE USŁUGOWO-HANDLOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731007274

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 134A

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7638000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

w postępowaniu nie składano ofert ani wniosków gdyż wykonawcę wyłoniono po negocjacjach, wartość umowy wynegocjowano.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.