Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103925/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa art. spożywczych do stołówki szkolnej przy ZS im.Jana Pawła II w Smrokowie gm Słomniki w II półroczu roku szk. 24/25-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W SMROKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351207516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Smroków
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssmrokow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssmrokow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-398cc1c9-9982-4c92-946e-55a269bf479d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa art. spożywczych do stołówki szkolnej przy ZS im.Jana Pawła II w Smrokowie gm Słomniki w II półroczu roku szk. 24/25-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398cc1c9-9982-4c92-946e-55a269bf479d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033859/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa art. spożywczych do stołówki szkolnej przy ZS im.Jana Pawła II w Smrokowie gm Słomniki w II półroczu roku szk. 24/25-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS-26-2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20202,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w II półroczu roku szkolnego 2024/2025-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych:
1) Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
2) Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem).
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
4) Na każdym opakowaniu umieszczony będzie m.in. zapis wagi netto oraz data przydatności spożycia.
5) Jeżeli towar dostarczony przez Wykonawcę będzie miał wady (złą jakość), albo nie odpowiadał pod względem ilościowym, Zamawiający poinformuje o ewentualnych wadach lub brakach ilościowych, w terminie natychmiastowym w dniu otrzymania towaru.
6) Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych. Wówczas uznaje się, iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy.
7) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących warunków higieniczno –sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia – za co ponosi pełną odpowiedzialność.
8) Zamawiający odmówi przyjęcia towaru od Wykonawcy nie odpowiadającego wymogom jakościowym lub ilościowym. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek wymienić towar na pełnowartościowy lub uzupełnić braki w ciągu 6 godzin.
9) Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności oraz cechami podanymi w formularzu cenowym.
10) Dostawy towaru powinny odbywać się w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
11) Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
12) W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych.
13) Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
14) Zamawiający gwarantuje odbiór minimum 50% poszczególnych artykułów.
15) Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).
16) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym. Za produkty równoważne uważa się produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
17) Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności niż wskazane w formularzach cenowych z tolerancją do 5%.
18) Termin płatności wynosi do 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.
3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje formularz cenowy będący załącznikiem do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu
i materiałów.
5. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
03142500-3 - Jaja
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
03222200-5 - Owoce cytrusowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21422,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21422,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21422,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHP Wołoch Artykuły Spożywcze Jan Wołoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21422,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.