Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226635/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135559 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa kolektora głównego odwadniania - Pompownia "Siemianowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkrutow@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa kolektora głównego odwadniania - Pompownia "Siemianowice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d57a3b72-db31-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. U Zamawiającego wystąpiła awaria rurociągu, którą należy natychmiast naprawić.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0045/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie dokumentacji techniczno – technologicznej sposobu naprawy, zaopiniowanej pozytywnie przez Właściciela działki i przedstawienie jej do zatwierdzenia przez KRZ Oddziału CZOK.
2. Wykonanie naprawy odcinka kolektora głównego odwadniania poprzez wykonanie obejścia by-pass odcinka około 220 m (zabudowa dwóch równoległych odcinków nowych kolektorów z rur PE DN 500) metodą przecisku (przewiertu) sterowanego.
3. Wykonanie połączenia nowo ułożonych odcinków z istniejącymi kolektorami,
4. Wykonanie wszelkich prac towarzyszących w tym ziemnych, odtworzeniowych, zabezpieczających, uporządkowanie terenu po pracach wraz z humusowaniem i obsiewem trawy i nasadzeniami, itp.
5. Dostawa wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania (rury, złączki, kształtki do podłączenia rur, itp.).
6. Zapewnienie wszelkich maszyn, urządzeń i mediów (energia elektryczna, woda, itp.) niezbędnych do realizacji prac.
7. Przeprowadzenie próby szczelności po wykonanym ułożeniu rur. Ciśnienie próby 1 MPa. Przeprowadzenie próby po przeprowadzonych przepięciach zostanie sprawdzone ciśnieniem eksploatacyjnym, po uruchomieniu pomp.
8. Ustalenie warunków wejścia w teren i poniesienie kosztów opłat wejścia w teren.
9. Uczestnictwo w protokolarnym wejściu na teren prowadzonych prac.
10. Uzyskanie pisemnej informacji od przedstawicieli firmy Moris Sp. z o.o. o niewnoszeniu zastrzeżeń do wykonanych prac.
11. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem w zasobach geodezyjnych miasta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163100-1 - Rury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWP Bogusław Szymoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412118240
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-710
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 33 w Bytomiu na rok 2025.
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie III
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu w 2025 r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 20 w Bytomiu
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.