Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095401/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00111275/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135574 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oprac. dokum.projekt. oraz realizacja na ich podstawie wymiany 2 starych dźwigów osob. na fabrycznie nowe z niezbędnymi pracami w bud.H Copernicus PL, al.Jana Pawła II 50 w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 76 40 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. dokum.projekt. oraz realizacja na ich podstawie wymiany 2 starych dźwigów osob. na fabrycznie nowe z niezbędnymi pracami w bud.H Copernicus PL, al.Jana Pawła II 50 w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38de98b-d58d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095401/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D10.251.40.C.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 716100 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie wymiany starego małego dźwigu osobowego na fabrycznie nowy wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi oraz instalacyjnymi w budynku nr H Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. przy al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku”.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Umową (zał. nr 3 do SWZ) i Opisem Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ)- zał. 2 do SWZ wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 341250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie wymiany starego dużego dźwigu osobowego na fabrycznie nowy wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi oraz instalacyjnymi w budynku nr H Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. przy al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku”.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Umową (zał. nr 3 do SWZ) i Opisem Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ)- zał. 2 do SWZ wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 374850 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu ofertę na część nr 1 złożył jeden Wykonawca: TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa 6, 80-297 Banino. Oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 11.09.2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W zakresie części nr 1 – zgodnie z treścią SWZ – zał. 1A do OPZ 1A- PHU- Zamawiający wymagał m.in., aby wysokość naszybia wynosiła 3320 mm, zaś winda zaoferowana przez Wykonawcę, zgodnie ze złożonymi dokumentami, ma wysokość naszybia 3700 mm. W związku z powyższym, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, oferta Wykonawcy TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa 6, 80-297 Banino, w zakresie części nr 1 jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu ofertę na część nr 2 złożył jeden Wykonawca: TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa 6, 80-297 Banino. Oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 11.09.2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W zakresie części nr 2 – zgodnie z treścią SWZ – zał. 1B do OPZ 1B- PHU- Zamawiający wymagał m.in., aby wysokość naszybia wynosiła 3300 mm, a wymiary drzwi wynosiły 1100mm x 2000mm, zaś winda zaoferowana przez Wykonawcę, zgodnie ze złożonymi dokumentami, ma wymiary naszybia 3700 mm i wymiary drzwi 900 mm x 2000 mm.
W związku z powyższym, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, oferta Wykonawcy TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa 6, 80-297 Banino, w zakresie części nr 2 jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
więcej: Różne konstrukcje budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.