Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00648436/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ
- PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE,
POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlanych 6
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632433268
1.5.8.) Numer faksu: 632433268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbikz.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbikz.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e13b8bdc-26c8-47c0-8794-85f4ee1ec68a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ- PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE,
POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e13b8bdc-26c8-47c0-8794-85f4ee1ec68a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00411385/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ - PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE, POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSBiKZ/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac remontowych planowanych przez Zamawiającego dotyczy pracowni informatycznej w celu poprawy infrastruktury sieci informatycznej oraz pomieszczeń pracowni hotelarskiej w celu przystosowania pomieszczeń do obowiązujących standardów.
REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ
Roboty przygotowawcze:
• zabezpieczenie okien, posadzki folią malarską,
Roboty instalacyjne w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych:
• montaż kanałów instalacyjnych i puszek n/t,
• montaż nowej szafy RACK z przeniesieniem urządzeń z szafy istniejącej i zabudową przełącznika sieciowego wg specyfikacji,
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych:
• wymiana istniejącej stolarki drzwiowej – drzwi wejściowych do klasopracowni,
• przygotowanie powierzchni pod malowanie z podszpachlowaniem nierówności.
• roboty malarskie – gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian, sufitów, parapetów
REMONT W PRACOWNI HOTELARSKIEJ
Roboty przygotowawcze:
• zabezpieczenie okien i części posadzek (pozostających) folią malarską,
Roboty rozbiórkowe:
• rozbiórka istniejących ścian pomieszczenia higieniczno-sanitarnego,
• demontaż istniejących przyborów sanitarnych (przekazanie zamawiającemu),
• rozbiórka okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych/gresowych w części pomieszczeń,
• demontaż części stolarki drzwiowej
Roboty instalacyjne w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych:
• demontaż opraw oświetleniowych, istniejącej instalacji elektrycznej i puszek p/t,
• rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wykuciem bruzd/w rurach, z osadzeniem puszek p/t,
• montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej wraz z wyposażeniem,
• montaż szafy RACK wraz z wyposażeniem,
• montaż osprzętu, okablowania i gniazd elektrycznych i teletechnicznych,
• przeprowadzenie pomiarów kontrolnych.
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne:
• montaż nowego grzejnika w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym,
• wykonanie nowych podejść instalacji wodociągowej z zaworami i instalacji kanalizacyjnej do przyborów z wykuciem bruzdach/przekuciem otworów w pomieszczeniach: higieniczno-sanitarnym, jednostce mieszkalnej/pokoju i zapleczu służby room-service,
• przeprowadzenie prób szczelności,
• montaż przyborów sanitarnych dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych:
• montaż nowych ścianek działowych na konstrukcji z profili CW/UW/UA z poszyciem z płyt gipsowo-kartonowych o właściwym przeznaczeniu,
• montaż nowych okładzin z płyt gipsowo-kartonowych ścian części pomieszczeń,
• wymiana istniejącej stolarki drzwiowej – drzwi do pomieszczenia higieniczno-sanitarnego oraz jednostki mieszkalnej/pokoju,
• wykonanie uzupełnień tynków w miejscach rozbiórek,
• wykonanie gładzi lub przygotowanie powierzchni pod malowanie z podszpachlowaniem nierówności w zależności od pomieszczenia,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w postaci folii w płynie w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym,
• wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych /gresowych w części pomieszczeń w korelacji z okładzinami istniejącymi,
• roboty malarskie – gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian, sufitów, parapetów lastryko i grzejników Faviera,
• montaż elementów wyposażenia – m.in. montaż oprzyrządowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym dla osób ze szczególnymi potrzebami, montaż kratek wentylacyjnych , zamka cyfrowego, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221208,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681005035
7.3.3) Ulica: Kiszewy 12
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221208,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- "Nadzór inwestorski zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- "Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej"
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej nowej siedziby WCRM sp. z o.o. na ul. Szpitalnej 45 w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.