eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin"REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ - PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE, POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ
- PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE,
POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlanych 6

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632433268

1.5.8.) Numer faksu: 632433268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbikz.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbikz.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e13b8bdc-26c8-47c0-8794-85f4ee1ec68a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ
- PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE,
POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e13b8bdc-26c8-47c0-8794-85f4ee1ec68a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00411385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ - PRACE WYKOŃCZENIOWE, INSTALACJE SANITARNE, ELEKTRYCZNE, POPRAWA INFRASTRUKTURY SIECI INFORMATYCZNEJ W ZSBIKZ W KONINIE.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSBiKZ/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac remontowych planowanych przez Zamawiającego dotyczy pracowni informatycznej w celu poprawy infrastruktury sieci informatycznej oraz pomieszczeń pracowni hotelarskiej w celu przystosowania pomieszczeń do obowiązujących standardów.
REMONT W PRACOWNI INFORMATYCZNEJ
Roboty przygotowawcze:
• zabezpieczenie okien, posadzki folią malarską,
Roboty instalacyjne w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych:
• montaż kanałów instalacyjnych i puszek n/t,
• montaż nowej szafy RACK z przeniesieniem urządzeń z szafy istniejącej i zabudową przełącznika sieciowego wg specyfikacji,
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych:
• wymiana istniejącej stolarki drzwiowej – drzwi wejściowych do klasopracowni,
• przygotowanie powierzchni pod malowanie z podszpachlowaniem nierówności.
• roboty malarskie – gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian, sufitów, parapetów
REMONT W PRACOWNI HOTELARSKIEJ
Roboty przygotowawcze:
• zabezpieczenie okien i części posadzek (pozostających) folią malarską,
Roboty rozbiórkowe:
• rozbiórka istniejących ścian pomieszczenia higieniczno-sanitarnego,
• demontaż istniejących przyborów sanitarnych (przekazanie zamawiającemu),
• rozbiórka okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych/gresowych w części pomieszczeń,
• demontaż części stolarki drzwiowej
Roboty instalacyjne w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych:
• demontaż opraw oświetleniowych, istniejącej instalacji elektrycznej i puszek p/t,
• rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wykuciem bruzd/w rurach, z osadzeniem puszek p/t,
• montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej wraz z wyposażeniem,
• montaż szafy RACK wraz z wyposażeniem,
• montaż osprzętu, okablowania i gniazd elektrycznych i teletechnicznych,
• przeprowadzenie pomiarów kontrolnych.
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne:
• montaż nowego grzejnika w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym,
• wykonanie nowych podejść instalacji wodociągowej z zaworami i instalacji kanalizacyjnej do przyborów z wykuciem bruzdach/przekuciem otworów w pomieszczeniach: higieniczno-sanitarnym, jednostce mieszkalnej/pokoju i zapleczu służby room-service,
• przeprowadzenie prób szczelności,
• montaż przyborów sanitarnych dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych:
• montaż nowych ścianek działowych na konstrukcji z profili CW/UW/UA z poszyciem z płyt gipsowo-kartonowych o właściwym przeznaczeniu,
• montaż nowych okładzin z płyt gipsowo-kartonowych ścian części pomieszczeń,
• wymiana istniejącej stolarki drzwiowej – drzwi do pomieszczenia higieniczno-sanitarnego oraz jednostki mieszkalnej/pokoju,
• wykonanie uzupełnień tynków w miejscach rozbiórek,
• wykonanie gładzi lub przygotowanie powierzchni pod malowanie z podszpachlowaniem nierówności w zależności od pomieszczenia,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w postaci folii w płynie w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym,
• wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych /gresowych w części pomieszczeń w korelacji z okładzinami istniejącymi,
• roboty malarskie – gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian, sufitów, parapetów lastryko i grzejników Faviera,
• montaż elementów wyposażenia – m.in. montaż oprzyrządowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym dla osób ze szczególnymi potrzebami, montaż kratek wentylacyjnych , zamka cyfrowego, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221208,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681005035

7.3.3) Ulica: Kiszewy 12

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221208,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.