Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00087887/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 60, na parterze, części II i III piętra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895372100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/rok-202131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 60, na parterze, części II i III piętra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32af57c-a376-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059167/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 60, na parterze, części II i III piętra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084820/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.261.2.28.2022.EP.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145785,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 60 na parterze, części II i III piętra, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz przedmiarami robót, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z wizji lokalnej.
3. W październiku 2021 roku doszło do awarii instalacji c.o. w wyniku czego pomieszczenia na II piętrze zostały całkowicie zalane, zaś pomieszczenia na III piętrze i parterze częściowo (w niewielkim stopniu). Od października ubiegłego roku trwało tez ich systematyczne osuszanie.
4. Prace remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie. Zamawiający informuje, że w budynku nie ma windy. Zamawiający zastrzega, że prace budowlane mogą być prowadzone w godzinach 7.30-18.00 od poniedziałku do piątku (dni robocze).
5. Wstępnie zakłada się, że zakres prac remontowych związany będzie z:
- przygotowaniem pomieszczeń do prac poprzez tymczasowe przeniesienie mebli do innych pomieszczeń w obrębie tego samego piętra i ponowne ich ustawienie po zakończeniu prac,
- odbiciem tynków wewnętrznych w pokojach, które zostały najbardziej dotknięte zalaniem,
- usunięciem i wywozem gruzu,
- demontażem i montażem wewnętrznej stolarki drzwiowej – 3 szt. (ościeżnice razem
z drzwiami),
- zabezpieczeniem pomieszczeń podczas prac malarskich,
- wymianą wykładzin we wszystkich pokojach, prócz pomieszczenia na parterze (sekretariat), gdzie należy wyłożyć panele winylowe
- wykonaniem tynków/gładzi i okładzin ściennych,
- wykonaniem naprawy instalacji elektrycznej oraz wykonanie pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
- odgrzybianiem, zagruntowaniem oraz pomalowaniem pomieszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186978,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MAGNUM Agnieszka Monika Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna priorytet FENX.01 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi wraz z wdrożeniem, zagwarantowaniem wsparcia technicznego producenta Systemu i przeprowadzeniem warsztatów powdrożeniowych.
- Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie grupowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, obręb Orzyny, gmina Dźwierzuty - Etap I: budynki nr: 1-5
- Pieczywo na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.