Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071028/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00076433/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135724 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastruktury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 034 3111523
1.5.8.) Numer faksu: 034 3111523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastruktury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f975ae56-c2cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001948/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071028/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastruktury. Zamówienie dotyczy; Gmina Pajęczno:
- 49 punktów poboru energii elektrycznej – OŚWIETLENIE ULICZNE – taryfa C110
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla taryfy C110 – 1138,76 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
- 5 punktów poboru energii – administrowanych przez Gminę Pajęczno – taryfa C11
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla tych punktów według taryfy C11 – 121,98 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
Jednostki oświatowe Gminy Pajęczno – administrowane przez Dyrektorów szkół :
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Noblistów w Pajęcznie, Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej – 2 punkty poboru energii
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla taryfy C11 –134,70 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
Publiczne Przedszkole nr 2
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla taryfy C11 – 25,06 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
Szkoła Podstawowa nr 1 w Pajęcznie – 2 punkty poboru energii
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla taryfy C11 – 108,34 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
Wykaz punktów poborów energii – SP MAKOWISKA
Łączne szacunkowe deklarowane zużycie dla taryfy C11 – 68,86 MWh dotyczy okresu 01.01.2022-31.12.2023
Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Rozdział V Specyfikacji warunków zamówienia.
Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Za zachowanie standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego. Szacunkowe łączne zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia (24 miesięcy) przyjmuje się, że może wynieść: 1597,70 MWh,
w tym:
1) energia rozliczana całodobowo w grupie C110 1208,42 MWh;
2) energia rozliczana całodobowo w grupie C11 455,32 MWh
3) energia rozliczana całodobowo w grupie C12b 3,62 MWh
Podane powyżej wielkości określone są szacunkowo, Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości energii o maksymalny poziom 20%, w okresie realizacji zamówienia, co nie może wpłynąć na sposób realizacji umowy zawartej na skutek przeprowadzonego postępowania. Zapotrzebowanie łączne na moc dla wszystkich punktów poboru energii określonych w Rozdziale V do specyfikacji warunków zamówienia wynosi 1597,70 MWh.
Zapotrzebowanie na moc może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia (w przypadku zmian ilości punktów lub zmian mocy na już istniejących punktach poboru), co nie może wpływać na realizację umowy, zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru energii określonych Rozdziale V specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi, a także ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, z zastrzeżeniem, że ilość tych punktów nie wzrośnie o więcej niż 10% wielkości początkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, jakie zostały zaoferowane w ofercie wykonawcy, a koniec okresu umowy zawieranej dla nowego punktu będzie taki sam jak termin zakończenia dostaw, określony w niniejszym postępowaniu. Zwiększenie ilości punktów poboru energii odbywać się może jedynie w obrębie grup taryfowych objętych przedmiotem zamówienia. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej określone w Rozdziale V SWZ posiadają odrębne umowy dystrybucji energii elektrycznej zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, którym jest TAURON Dystrybucja S.A. (na czas nieokreślony), oraz oddzielne umowy sprzedaży energii elektrycznej (obowiązujące do dnia 31.12.2021 r.). Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca dokona zgłoszenia umowy do OSD w imieniu własnymi Zamawiającego na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, celem przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek skutecznego zgłoszenia zmiany sprzedawcy, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów i ich złożenie u OSD; Na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wszystkie punkty poboru energii określone w Rozdziale V do specyfikacji warunków zamówienia posiadają jednolite numery PPE. Okres rozliczeniowy dla PPE 1-49 wynosi 1 miesiąc, dla pozostałych punktów -dwa miesiące.
UWAGA: Przedmiotem zamówienia nie jest usługa dystrybucji energii elektrycznej.
3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799627,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961439,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799627,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799627,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.