eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £abowaBudowa amfiteatru, budynku zaplecza sanitarnej, miejsc postoj. i o¶wietl. fotowolt. dla zad. pn.:"PARK TERAPEUTYCZNY - £ABOWA OTWARTA NA ¦WIAT - INTERAKTYWNA ODYSEJA S¡DECKICH PARTYZANTÓW" oraz bud..



Og³oszenie z dnia 2023-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa amfiteatru, budynku zaplecza sanitarnej, miejsc postoj. i o¶wietl. fotowolt. dla zad. pn.:„PARK TERAPEUTYCZNY - £ABOWA OTWARTA NA ¦WIAT – INTERAKTYWNA ODYSEJA S¡DECKICH PARTYZANTÓW” oraz bud..

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £abowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £abowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.labowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

jednostka samorz±du terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa amfiteatru, budynku zaplecza sanitarnej, miejsc postoj. i o¶wietl. fotowolt. dla zad. pn.:„PARK TERAPEUTYCZNY - £ABOWA OTWARTA NA ¦WIAT – INTERAKTYWNA ODYSEJA S¡DECKICH PARTYZANTÓW” oraz bud..

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c102195b-c291-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00135757

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059917/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Park terapeutyczny £abowa otwarta na ¶wiat - Interaktywna odyseja s±deckich partyzantów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/labowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/labowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci swz), zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zwanej dalej Platform± . Link do Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/labowa
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
3.1. poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: www: https://platformazakupowa.pl/pn/labowa;
3.2. w przypadkach awaryjnych np. niedzia³ania Platformy za pomoc± poczty elektronicznej mnowakowska@labowa.pl ;
- z zastrze¿eniem, i¿ oferta wraz z za³±cznikami oraz podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej Platformy;
Szczegó³owe wymagania okre¶lono w SWZ Rozdz. XI. SPOSÓB KOMUNIKACJI Z ZAMAWIAJ¡CYM Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platforma zakupowa.pl, tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina £abowa z siedzib± w 33-336 £ABOWA 38.
2) Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: gmina@labowa.pl, telefonicznie lpod numerem +48 18 414 24 50 lub pisemnie na adres siedziby Administratora (jak wy¿ej).
3) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych,
z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych: drog± elektroniczn± poprzez adres e-mail: gmina@labowa.pl, pisemnie na adres siedziby Administratora.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z niniejszym Postêpowaniem, tj. w szczególno¶ci w celu: - wyboru oferty najkorzystniejszej, - zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz projektu, w ramach którego zamówienie jest realizowane.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja Postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz w oparciu o inne obowi±zuj±ce przepisy prawa.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub odpowiednio d³u¿szy, je¶li taki obowi±zek wynika z innych przepisów (np. w przypadku dofinansowanie zamówienia).
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jestwymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z tej ustawy.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub odpowiednio d³u¿szy, je¶li taki obowi±zek wynika z innych przepisów (np. w przypadku dofinansowanie zamówienia).
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz naruszaæ integralno¶ci protoko³ów oraz jego za³±czników;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym prawo to, zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Budowa amfiteatru, budynku zaplecza sanitarnego, miejsc postojowych i o¶wietlenia fotowoltaicznego dla zadania pod nazw±: „PARK TERAPEUTYCZNY - £ABOWA OTWARTA NA ¦WIAT – INTERAKTYWNA ODYSEJA S¡DECKICH PARTYZANTÓW” oraz budowa parkingu na cele sakralne wraz z murem oporowym i o¶wietleniem”, zgodnie z dokumentacj± projektow± stanowi±c± [Za³±cznik nr 1 do SWZ].
Zakres robót obejmuje budowê:
- amfiteatru wraz z widowni±;
- budynku zaplecza sanitarnego dla obs³ugi terenu; - instalacji wodno-kanalizacyjnych;
- instalacji elektrycznych;
- muru oporowego dla projektowanych miejsc postojowych - uk³adem komunikacji z miejscami postojowymi; - o¶wietlenia fotowoltaicznego.
Projektowane: budynek sanitarny i amfiteatr zostanie zasilony z:
- projektowanej instalacji wodoci±gowej,
- projektowanej instalacji kanalizacyjnej,
- przy³±cza elektrycznego z istniej±cej sieci energetycznej
- przy³±cza objête osobnym postêpowaniem administracyjnym.
Zakres i kolejno¶æ realizacji inwestycji – prace obejmuj±ce budowê: - wykonanie budowy amfiteatru wraz z widowni±,
- wykonanie budowy zaplecza sanitarnego,
- wykonanie instalacji,
- wykonanie muru oporowego,
- wykonanie miejsc postojowych przy murze oporowym, - wykonanie o¶wietlenia,
- wykonanie utwardzeñ,
- wykonanie miejsc postojowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112200-7 - Usuwanie pow³oki gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45223820-0 - Gotowe elementy i czê¶ci sk³adowe

45223821-7 - Elementy gotowe

45223822-4 - Gotowe czê¶ci sk³adowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

77211100-3 - Us³ugi ciêcia drewna

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421132-8 - Instalowanie okien

45261320-3 - K³adzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

44113810-6 - Wykoñczenia nawierzchni

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45261910-6 - Naprawa dachów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w rozdziale XIX. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty „C”. + "G". Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w ww.kryterium podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±) ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1, chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem punktacji ofert. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60.00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40.00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki udzia³u w Postêpowaniu:
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w Postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.1. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
1.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: nie dotyczy.
1.3. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) wykazanie siê posiadaniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum: 3 000 000,00 z³.
b) Posiadaniem ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej na kwotê ³±czn± nie ni¿sz±
ni¿ 2 000 000,00 z³.
1.4. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej:
- dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie3 budynku4 u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimum 1 000 000 z³ brutto ka¿da.
W przypadku wykonawców podaj±cych warto¶ci robót w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ brutto tych robót po ¶rednim kursie NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu.
1 Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333
z pó¼n. zm.), przez „budowę̂” rozumie siê wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowę̂, rozbudowę̂, nadbudowę̂ obiektu budowlanego.
2 Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę̂” rozumie się̂ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶ǽ , d³ugo¶ǽ , szeroko¶ǽ b±d¼́ liczba kondygnacji;
w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego.
3 Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” rozumie się̂ wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza się̂ stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿̇ u¿yto w stanie pierwotnym.
4 Zgodnie z § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y przez rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nienie warunków ³±cznie.
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
- kierownikiem budowy który winien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz posiadaj±cego co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw±
o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownikiem robót, który winien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±cego co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownikiem robót, który winien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±cego co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw±
o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów;
Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie
z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane Dz.U. 1994 Nr 89, poz. 414 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania nale¿y z³o¿yæ na wezwanie:
1.1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. |o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
1.1.2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia
i dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. powy¿ej sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, sk³ada równie¿ dokument, o którym mowa w ppkt 1.1.2. powy¿ej dotycz±cy tego podmiotu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ na wezwanie:
1.2.1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
1.2.2. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
1.2.3. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w Postêpowaniu), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie.
Wzór Wykazu osób do³±czony stanowi za³±cznik nr 5 do specyfikacji.
Uwagi:
- Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
1.2.4. Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób do³±czony stanowi za³±cznik nr 6 do specyfikacji.
Za³±czniki te podlegaj± uzupe³nieniu w trybie art. 128 Ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê nale¿y sporz±dziæ na Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ :
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym odpowiednio w Rozdziale VIII i Rozdziale IX SWZ, sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy
wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w SWZ.
Ww. o¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Odpis lub Informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp jest umocowana do jego reprezentowania, z zastrze¿eniem poni¿ej.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2. powy¿ej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu (o ile Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp).
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – dot. wy³±cznie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie.
6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia – zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale XIV SWZ (o ile Wykonawca wybra³ tê formê wniesienia wadium).
Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lonego w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy
w Nowym S±czu Nr konta 87 8811 0006 0032 0310 0101 0201 z dopiskiem Wadium do Postêpowania nr RI.271.3.1.2023 pn. „Budowa amfiteatru, budynku zaplecza sanitarnego, miejsc postojowych i o¶wietlenia fotowoltaicznego dla zadania pod nazw±: „PARK TERAPEUTYCZNY - £ABOWA OTWARTA NA ¦WIAT – INTERAKTYWNA ODYSEJA S¡DECKICH PARTYZANTÓW” oraz budowa parkingu na cele sakralne wraz z murem oporowym i o¶wietleniem”.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku Zamawiaj±cego (¶rodki pieniê¿ne musz± wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert). Z uwagi na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1. powy¿ej, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1. powy¿ej. 4. Oferta musi byæ podpisana
w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub przez Pe³nomocnika). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Rozdziale XVI ust. 6 pkt 6.2 SWZ), sk³ada
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia. 6. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy zawiera Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w okoliczno¶ciach i na warunkach opisanych w Za³±czniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/labowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy, przys³uguje prawo wniesienia ¶rodków ochrony prawnej, okre¶lonych w przepisach dzia³u IX Ustawy. 2. Wobec og³oszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia ¶rodki ochrony prawnej, przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê organizacji uprawnionych do wnoszenia ¶rodków ochrony prawnej, prowadzon± przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej szczegó³owo reguluj± przepisy dzia³u IX Ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.