Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100301/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135777 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi warsztatowe w zakresie komercjalizacji oraz usługi cateringowe związane z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 182 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi warsztatowe w zakresie komercjalizacji oraz usługi cateringowe związane z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0a1879-cc24-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010947/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi warsztatowe związane z projektem Akcelerator
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100301/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/PZP/DK/2021/BZN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81200 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie usługi warsztatowej w obszarze komercjalizacji,w szczególności związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza, dotyczącej prowadzenia warsztatów obejmujących tematykę tworzenia modeli biznesowych i prezentacji pomysłu przed inwestorem i opieki mentorskiej dla uczestników programu (t.j. prowadzenia warsztatów dla każdego pojedynczego zespołu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie usługi warsztatowej w obszarze komercjalizacji,w szczególności związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza, dotyczącej prowadzenia warsztatów obejmujących tematykę zarządzania przedsiębiorstwem typu start-up i opieki mentorskiej dla uczestników programu
(t.j. prowadzenia warsztatów dla każdego pojedynczego zespołu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.5.5.) Wartość części: 17600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringowa związana z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 15600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 8 lipca 2021 r., do godz. 11.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 8 lipca 2021 r., do godz. 11.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38080,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38080,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38080,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kozłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Consulting Trade & Constructions Maciej Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 216 21 20
7.3.3) Ulica: Smulikowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-389
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38080,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.