Og³oszenie z dnia 2021-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00189250/01 - Wynik z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00192379/01 - Wynik z dnia 2021-09-24
Og³oszenie nr 2021/BZP 00135798 z dnia 2021-08-03 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie Specjalnego
O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy w Chwa³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 38613625200000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chwa³owice 247
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chwa³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw-chwalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sosw-chwalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie Specjalnego
O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94c49dfe-f495-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00135798
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00025029/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 „Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH U¯YCIU OPISANE ZOSTA£Y W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJ¡CEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: Administratorem danych osobowych jest Specjalny
O¶rodek Szkolno- Wychowawczy w Chwa³owicach, Chwa³owice 247, 27-100 Chwa³owice , tel. (48) 48
616 30 49, adres e-mail: sekretariat@sosw-chwalowice.pl
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Ilona Kowalczyk, tel.608292823,
email:kancelaria.odo@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe bêdê przetwarzane zgodnie z:
a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwanego w dalszej czê¶ci RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie
w Elektronicznym Rejestrze Umów,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, tj.
przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. 2011, poz. 1467), d) art. 6 ust.
1 lit. e w celu wykonania zadañ i obowi±zków w ramach sprawowania w³adzy publicznej wynikaj±cych
z przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorz±dzie powiatowym (Dz. U. 2020
poz. 920) i ustaw szczególnych. 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± mog³y byæ przekazywane wy³±cznie
podmiotom upowa¿nionym z
mocy prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a
po jego up³ywie przez okres niezbêdny do umo¿liwienia jej prawid³owej obs³ugi, zabezpieczenia lub
dochodzenia ewentualnych roszczeñ oraz wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora, o którym
mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo
przed³u¿ony je¶li wyst±pi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych
danych przez d³u¿szy okres.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do: a) dostêpu do tre¶ci danych osobowych, do ich sprostowania oraz
w zakresie wynikaj±cym z przepisów
do ich usuniêcia, jak równie¿ prawo do ograniczenia ich przetwarzania,
b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofniêcie zgody nie wp³ywa na zgodno¶æ
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, c) wniesienia
skargi do organu nadzorczego, je¶li Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy prawa.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbêdne dla realizacji celu okre¶lonego w pkt. 3
klauzuli. Wyra¿am zgodê na przetwarzanie dany osobowych przez Administratora, o którym mowa w
pkt. 1 w celu wskazanym w pkt. 3 klauzuli
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW1/21- 7/2020/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie Specjalnego
O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach" realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno- Wychowawczego w Chwa³owicach wraz z zakupem pierwszego wyposa¿enia o¶rodka oraz budowa przy budynku o¶rodka mini obserwatorium astronomicznego i amfiteatru”Zakres robót – bez wykonania nowej podbudowy:
1. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych
2. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,5 kg/m2.
3. Wykonanie warstwy wyrównawczo-wi±¿±cej AC16W 35/50; ¶rednia grubo¶æ po zagêszczeniu 4cm dla kategorii ruchu KR1-2.
4. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych bitumem
5. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2
6. Wykonanie warstwy ¶cieralnej AC11S 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 4cm, dla kategorii ruchu KR1-2
Zakres robót – z wykonaniem nowej podbudowy:
1. Rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15cm, spoiny wype³nione piaskiem, wraz z wywiezieniem i utylizacj± gruzu.
2. Koryto wraz z profilowaniem i zagêszczeniem mechanicznym pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, g³êboko¶æ koryta do 10cm.
3. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm; grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 20cm
4. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych
5. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,5 kg/m2
6. Wykonanie warstwy wi±¿±cej AC16W 35/50; grubo¶æ po zagêszczeniu 4cm dla kategorii ruchu KR1-2
7. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych bitumem
8. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2
9. Wykonanie warstwy ¶cieralnej AC11S 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 4cm, dla kategorii ruchu KR1-2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia 40%
Razem 100%
£±czna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± .
2) Oferty oceniane bêd± punktowo.
3) £±czna ocena oferty stanowi sumê punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poszczególne kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty okre¶lona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymaln± liczbê punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozosta³ym Wykonawcom punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu bêd± oceniane wed³ug wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiaj±cego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 60 miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce.
Zamawiaj±cy w tym kryterium przydzieli punktacjê wed³ug poni¿szego wzoru:
Lp. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia
Ilo¶æ punktów
1. nie mniej ni¿ 60 m-cy 0
2. 66 m-cy 10
2. 72 m-cy 20
3. 78 m-cy 30
4. 84 m-cy i wiêcej 40
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca okre¶li czas trwania gwarancji w jednym z powy¿szych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rêkojmi w innym terminie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, jako niezgodnej z tre¶ci± SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego terminu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ zaoferowa³ minimalny tj. 60 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.
2. UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.
4. ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) do¶wiadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿
200 000.00 z³
Uwaga:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty,
stanowi±ce podstawê wykazania do¶wiadczenia;
2. Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej posiadaj±cego aktualne na dzieñ sk³adania ofert za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy).
** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadaæ wa¿ne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych
podmiotowych¶rodków dowodowych:potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:a) o¶wiadczenia
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.
U. z 2020 r.poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub
wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty,
ofertyczê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego
wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg Za³±cznika nr 5;b) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej
z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;(je¿eli wykonawca
wska¿e w formularzu ofertowym zamawiaj±cy samodzielnie pobierze z ogólnodostêpnych rejestrów
)Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast informacji zKrajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej–sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego
aktywaminie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty potwierdzaj±ce w/wokoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich
z³o¿eniem. c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±c± wydania
prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, op³at
lubsk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne.b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych
orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,c) art. 108
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,d) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp - wg za³±cznika 12 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu: potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniudotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje
zawodowe kadry technicznej):a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju,warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, orazza³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn
niezale¿nych od niego niejest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty;za³±cznik nr 3wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenianiezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
za³±cznik nr 4Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o
udzielenie zamówienia,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: (do 1,5%) 4 000,00 PLN(s³ownie z³otych: cztery tysi±ce z³otych 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank BNP Paribas Bank Polska
23 16001462 1892 3065 4000 0005
z adnotacj± „Wadium – „Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach"
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcyzobowi±zania s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
tychwykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i
powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz
zakresu jego umocowania. Wymagana forma:Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w
formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem
osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie
elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia
notariusza.b) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do
dyspozycjiniezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy
Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,
bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.Zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e
stosunek³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:- zakres dostêpnych wykonawcy
zasobów podmiotuudostêpniaj±cego zasoby;- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego
wykonawca polega wodniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub
us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.Wymagana forma:Zobowi±zanie musi byæ z³o¿one
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem
osobistym lub kwalifikowanypodpisem elektrycznym osoby upowa¿nionej do reprezentowania
wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym
dla formy organizacyjnej lubinnym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Z³o¿enie oferty jestjednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy na podstawie art, 455 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-18 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
„Remont nawierzchni dróg wewnêtrznych na terenie SpecjalnegoO¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Chwa³owicach" realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno- Wychowawczego w Chwa³owicach wraz z zakupem pierwszego wyposa¿enia o¶rodka oraz budowa przy budynku o¶rodka mini obserwatorium astronomicznego i amfiteatru”
2021-08-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Ja³owcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.