Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874254700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0b2c14-a509-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039562/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu (12 pomieszczeń biurowych). Dobrano układ klimatyzacji oparty na systemie o zmiennym przepływie czynnika chłodniczego o ogólnie przyjętej nazwie VRF z opcją pracy całorocznej. System klimatyzacji działający na zasadzie bezpośredniego odparowania ilości czynnika chłodniczego, pracujący na czynniku chłodniczym R410A. Do wszystkich pomieszczeń objętych opracowaniem przewidziano jednostki wewnętrzne ścienne z zewnętrznymi zaworami rozprężnymi, których montaż przewiduję się w projektowanej zabudowie korytarza.
Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie instalacji skroplin od jednostek wewnętrznych, z montażem pomp skroplin, wykonanie instalacji elektrycznych umożliwiających podłączenie instalacji klimatyzacji, wykonaniem tulei ochronnych, niezbędnych uszczelnień ppoż., koryt oraz rozbudowy tablic elektrycznych w zakresie objętym projektem technicznym.
Realizacja zamówienia: po godzinach pracy Zamawiającego, poniedziałek-piątek po 15:30.
3. Wymagania dotyczące urządzeń:
1) Możliwość doposażenia urządzeń wewnętrznych w filtr z jonami srebra,
2) Każda jednostka wewnętrzna powinna być wyposażona w fabryczny moduł Wi-Fi oraz indywidualny sterownik bezprzewodowy z programatorem tygodniowym,
3) Nominalna wydajność chłodnicza jednostek wewnętrznych – nie mniejsza niż 2,5 kW,
4) Z uwagi na przeznaczenie użytkowe (pom. biurowe) poziom hałasu jednostek wewnętrznych nie powinien być wyższy niż: najniższy bieg max 21 dB (A), najwyższy bieg max 36dB (A),
5) Ze względu na umiejscowienie jednostek wewnętrznych ich wymiary nie powinny być większe niż: (szerokość x głębokość x wysokość) – 885x195x299mm,
6) Nominalna wydajność chłodnicza jednostki zewnętrznej nie mniejsza niż 28 kW,
7) Praca jednostki zewnętrznej w zakresie temperatur w trybie chłodzenia od -50C do +520C, w trybie grzania od -200C do +15,50C,
8) Współczynniki jednostki zewnętrznej:
- EER nie mniejszy niż 3,92,
- SEER nie mniejszy niż 7,00,
- COP nie mniejszy niż 4,37,
- SCOP nie mniejszy niż 4,65
9) Wszystkie parametry urządzeń muszą być potwierdzone certyfikatem Eurovent wraz z oryginalną kartą katalogową producenta w języku polskim – obowiązkowy załącznik do oferty.
10) Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie powinien być tożsamy z okresem gwarancji producenta zaoferowanego urządzenia.
4. Zestawienie najważniejszych elementów instalacji klimatyzacji:
- Jednostka zewnętrzna – 1 sztuka;
- Jednostka wewnętrzna – 12 sztuk;
- Zawór rozprężny – 12 sztuk;
- Trójniki systemowe – 11 sztuk;
- Pompka skroplin (mocy 20W, max wysokość podnoszenia 8m) – 7 sztuk;
- Rury PCV-U (3/4”, 1”, 1 ¼”, 1 ½”) – 56mb;
- Rura miedziana w izolacji z kauczuku (gr 9 i 13mm) – 147,5mb;
- Kabel sterujący (1,5mm2x4 (S)) – 61 mb;
- Korytko elektryczne 200x60mm wraz z kształtkami – 7mb;
- Konstrukcja z profilu, oparta na stopach z przekładką gumową dla obc. 231 kg – 1 komplet;
- Zabudowa g-k wraz z niezbędnymi pracami malarskimi i budowlanymi – 50m2;
- Instalacje elektryczne (kable zasilające, rury instalacyjne, koryta, przepusty, wyłączniki) – 1 komplet;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej, którą stanowią:
1) Projekt techniczny, stanowiący załączniki nr 8 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
3) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212790 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2 Paweł Danilczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661510642
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Fasty
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.