Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095632/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135827 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia serwerów oraz urządzeń sieciowych Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277620860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 37
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 758 77 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 758 77 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asp@asp.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia serwerów oraz urządzeń sieciowych Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c4fe2d-d4d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASP-DA-ZP-05-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115162,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie routerów brzegowych winno obejmować:- subskrypcja na 2 urządzenia o numerach seryjnych: FGT3HD3916806205, FGT3HD3916806269 zarejestrowanych na adres admin@asp.katowice.pl
- w ramach subskrypcji możliwość aktualizacji oprogramowania urządzeń, sygnatur modułów bezpieczeństwa bezpośrednio na urządzenia za pomocą strony producenta,
- usługa pomocy technicznej dostępna codziennie (24x7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie urządzeń HP winno obejmować:- usługa zarejestrowana na 7 urządzenia o numerach seryjnych CZ24450P0R, CZ24450P0S, CZJ62900S1, 2S6825B074, 2S6838D325, CZC828TYXR, CZC828TYXU
- usługa umożliwia wsparcie i współpracę z zespołem informatycznym, pomagając w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz dostęp do aktualizacji i poprawek oprogramowania.
- usługa obejmuje zdalną diagnostykę i wsparcie, a także naprawę sprzętu na miejscu, jeśli jest to konieczne do rozwiązania problemu.
- reakcja u klienta w następnym dniu roboczym: w przypadku incydentów związanych ze sprzętem objętym usługą, których nie można rozwiązać zdalnie, przedstawiciel HP przyjedzie do siedziby klienta w okresie gwarancji, aby rozpocząć serwis sprzętu, następnego dnia po otrzymaniu i potwierdzeniu zgłoszenia przez HP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.5.) Wartość części: 30162,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie systemu antyspamowego winno obejmować:- subskrypcja na urządzenie o numerze seryjnym: BAR-SF-1537543
- dostęp do najnowszych wersji oprogramowania, subskrypcje automatycznych aktualizacji, subskrypcje bazy stron dla filtra url - Barracuda Web Filter automatyczne aktualizacje sygnatur systemu IPS, kontroli spamu, kontroli aplikacji,
- wsparcie mailowe producenta i dystrybutora,
- wsparcie techniczne dystrybutora w języku polskim,
- wsparcie telefoniczne producenta i dystrybutora
- w przypadku awarii urządzenia wysyłka sprawnego urządzenia na następny dzień roboczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41387,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43628,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41387,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190471769
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41387,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25217,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25217,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25217,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIVER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101541083
7.3.3) Ulica: ul. Cementowa 12B
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-859
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25217,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55335,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS-IT Miłosz Sękala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362447491
7.3.3) Ulica: ul. Gnieźnieńska 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-142
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Dostawa samochodu dostawczego
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- "Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach - postępowanie 2".
- Dostawa samochodu z zabudową
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
- Odnowienie wsparcia dla zintegrowanego systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego.
- Usługa utrzymania i usługi rozwoju aplikacji do zarządzania danymi biznesowymi, MS Power BI oraz platformy integracyjnej WSO2
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.