Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Ochrona różnorodności biologicznej poprzez rewitalizację parku Pszczyńskiego” - Zakup sprzętu do utrzymania bioróżnorodności łąk” tj. zakup kosiarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pszczyna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona różnorodności biologicznej poprzez rewitalizację parku Pszczyńskiego” - Zakup sprzętu do utrzymania bioróżnorodności łąk” tj. zakup kosiarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f62c2a-ccec-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup kosiarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” - Konkurs nr RPSL.05.04.01-IZ.01-24-073/16, Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Poddziałanie 5.4.1. Ochrona różnorodności biologicznej – ZIT Subregion Centralny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0027.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarki bijakowej, zawieszona z tyłu ciągnika, zbierającej, z koszem, fabrycznie nowej, rok produkcji: 2020 lub 2021 dla gminy Pszczyna do ciągnika o minimalnej mocy 50 KM/37 KW. Kosiarka będzie wykorzystywana do koszenia oraz jednoczesnego napowietrzania i zbioru pokosu. Kosiarka wykorzystywana będzie do koszenia terenów zielonych takich jak: parki, zieleńce. Wymagania minimalne kosiarki:
- szerokość robocza, minimalna: 1800 [mm],
- do ciągnika o mocy ciągnika, minimalna: 50 KM/37 KW,
- obroty WOM tylny/przedni [obr/min] minimalne: 540,
- pojemność zbiornika [l], minimalna 1800,
- przełącznik elektro-hydrauliczny uruchamiający podnoszenie i wyładunek zbiornika,
- ilość noży, minimalna 58,
- wysoki wyrzut minimum 180 cm,
- zestaw świateł do jazdy po drogach publicznych,
- tuz tylny.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko pod adres: Miejski Zakład Zieleni, ul. Francuska 16, 43-200 Pszczyna w godzinach od 8.00 do 12.00. W dniu dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników wyznaczonych przez Dyrektora Miejskiego Zakładu Zieleni. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy w kosztach związanych ze sprzedażą i dostawą ww. sprzętu będzie oznakowanie sprzętu zgodnie z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51414,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4seasons Tech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341890743
7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny 82A
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51414,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.