Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081915/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00095760/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135859 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kościuszki i Towarowej w Staszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Kościuszki i Towarowej w Staszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48075ea-ccfa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulicy Kościuszki i Towarowej w Staszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2.2021.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10000484,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kościuszki i Towarowej w Staszowie, w zakresie obejmującym między innymi:
Zakres nr I
Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki, elementy uzbrojenia terenu, znaki);
Przebudowa drogi gminnej nr 385209T (ul. Towarowa) na długości 771,38 m w kilometrażu km 0+012,25 km – km 0+783,63 – przebudowa polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej nr 385209T do wymaganych szerokości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – projektowana szerokość 7,00 m;
Rozbudowa oraz przebudowa chodnika do szerokości 2,00 m;
Budowa pobocza gruntowego ulepszonego o szerokości 0,75 m;
Budowa utwardzenia terenu;
Budowa miejsc postojowych;
Budowa sieci oświetlenia;
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej;
Budowa kanału technologicznego;
Rozbudowa oraz przebudowa kanalizacji deszczowej;
Przebudowa sieci gazowej;
Przebudowa sieci wodociągowej;
Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z warunkami;
Przebudowa zjazdów publicznych- nie objęte zgłoszeniem, realizowane na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 11, a związku z art. 30 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.);
Przebudowa zjazdów indywidualnych- nie objęte zgłoszeniem, realizowane na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 11, a związku z art. 30 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.
Zakres nr II
Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki, elementy uzbrojenia terenu, znaki);
Przebudowa drogi gminnej nr 385208T (ul. T. Kościuszki) na długości 190,02 m w kilometrażu km 0+030,09 – km 0+220,11 – przebudowa polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej nr 385208T do wymaganych szerokości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – projektowana szerokość 6,0m;
Przebudowa drogi gminnej nr 385209T (ul. Towarowa) w obrębie skrzyżowania z drogą 385208T (ul. T. Kościuszki);
Rozbudowa oraz przebudowa chodnika do szerokości 2,00 m;
Budowa pobocza gruntowego ulepszonego o szerokości 0,75 m;
Budowa miejsc postojowych;
Budowa sieci oświetlenia;
Budowa kanału technologicznego;
Rozbudowa oraz przebudowa kanalizacji deszczowej;
Przebudowa sieci gazowej;
Przebudowa sieci wodociągowej;
Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z warunkami.
Przebudowa zjazdów indywidualnych i zjazdu publicznego - nie objęte zgłoszeniem.
Zakres nr III
Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki);
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 764 w km 58+550,00 w zakresie wylotu ronda na długości 22,09m;
Budowa pobocza gruntowego ulepszonego o szerokości 0,75m;
Wykonanie krawężników betonowych;
Budowa kanalizacji deszczowej polegająca na wykonaniu wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem;
zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, warunkami prowadzenia robót do zakresu III wydanymi przez ŚZDW. Uzyskanie zgody na realizację inwestycji w formie umowy pomiędzy Zarządem drogi i Wykonawcą robót. Umowa zawierać będzie szczegółowe warunki wejścia w pas drogowy drogi wojewódzkiej, warunki prowadzenia robót w pasie drogi wojewódzkiej, warunki odbioru końcowego robót i gwarancji oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- pokrycie całości kosztów inwestycji łącznie z wykonaniem oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu,
- zabezpieczenie i oznakowania pasa drogowego na odcinku wykonywanej inwestycji zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.gov.pl/premier/promocja).
- Wykonanie i umieszczenie przed przystąpieniem do wykonywania robót tablicy informacyjnej dokumentującej wydatkowanie środków pochodzących z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych zgodnie z Uchwałą Rady Ministrów Nr 102 z dn. 23.07.2020r. W sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (monitor Polski z dn. 24.07.2020r. Poz. 662 ze zm.).
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Projekt budowlany i wykonawczy
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8363964,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13775882,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8363964,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290962168
7.3.4) Miejscowość: Szczukowskie Górki 1
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe, brukarskie, pobocza, zjazdy, zatoki, zieleń, oznakowanie i ubr., kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg, gaz, kanał technologiczny, sieć elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8363964,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Rękawice medyczne
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu autoprezentacji i wystąpień publicznych dla uczniów szkół ponadpodstawowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 7
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.