Og³oszenie z dnia 2023-03-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00203188/01 - Wynik z dnia 2023-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
TP 21/23 - ¦WIADCZENIE US£UGI TRANSPORTU „Z”-II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP 21/23 - ¦WIADCZENIE US£UGI TRANSPORTU „Z”-II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b84757d-c183-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00135895
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital.wroc.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 21/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 73440.00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego w zakresie
transportu „Z” do przewozu materia³u do badañ, transportu krwi i jej sk³adników, czynników krzepniêcia, desmopresyny,
dokumentacji medycznej, wyników badañ Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Za³±cznik nr 5 „Opis
Przedmiotu Zamówienia” wraz z za³±cznikiem nr 6 – procedury transportu krwi i Instrukcja transportu , Za³±cznik nr 4
„postanowienia umowy” oraz za³±cznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±cewarunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.:
a) s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych
w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców maj±cych siedzibê na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej (RP)
oznacza, ¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - ZAMAWIAJACY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e siê
a) wykonaniem lub wykonywaniem min. 3 us³ug w zakresie transportu Z i/lub T
o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000.00 PLN ,w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy –w tym okresie – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ
b) posiadaniem min. 3 pojazdów przystosowanych do wykonywania us³ugi zgodnej
z przedmiotem zamówienia, odpowiednio oznakowanych i wyposa¿onych, posiadaj±cych zezwolenia MSWiA na
uprzywilejowanie w ruchu drogowym, wydanym na wykonawcê i pojazd, przedstawi Zezwolenie Ministra Spraw
Wewnêtrznych na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku u¿ywania
tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy - wg
wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ i lub potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr S±dowy lub Centralna Ewidencja
i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3miesiêcy .
3) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - tj. wykazu pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, odpowiednio oznakowanych i wyposa¿onych, posiadaj±cych zezwolenia MSWiA na uprzywilejowanie w ruchu drogowym, wydanym na wykonawcê i pojazd wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z dokumentami, potwierdzaj±cymi posiadanie zezwolenia Ministra Spraw Wewnêtrznych na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku u¿ywania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy
4) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- za³±cznik nr 9
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a. Zamawiaj±cy, w zwi±zku z art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzeniaWykonawcy poprzez zmianê wysoko¶ci cen jednostkowych netto wskazanych w formularzu cenowym – za³±cznik numer 1
do umowy (i tym samym zmianê odpowiedniej warto¶ci umowy) na poni¿szych zasadach.
b. Ustalanie zmian nast±pi w oparciu o wska¼nik zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, opublikowany przez
G³ówny Urz±d Statystyczny. Zmiana mo¿e nast±piæ raz w ci±gu obowi±zywania umowy. Zmiana mo¿e nast±piæ nie
wcze¶niej ni¿ po 6 miesi±cach od zawarcia umowy.
c. Strona jest uprawniona do wnioskowania o zmianê cen jednostkowych w przypadku zmiany cen w oparciu o wska¼nik
zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em opublikowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny, je¿eli ceny w oparciu
o ten wska¼nik opublikowany za dany miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o zmianê przez stronê, uleg³y zmianie o
minimum 10 procent (odpowiednio zmniejszenia lub zwiêkszenia) w stosunku do cen wynikaj±cych z tego wska¼nika
opublikowanego na miesi±c otwarcia ofert.
d. Poziom procentowy zmiany cen jednostkowych, w przypadku wskazanym w ust. 3 powy¿ej, zostanie ustalony na
podstawie zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em porównuj±c wed³ug wska¼nika, o którym mowa w ust 3 za
miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o zmianê w stosunku do miesi±ca otwarcia ofert – z zastrze¿eniem ust. 5 i 6
poni¿ej.
e. Zmiana cen jednostkowych (odpowiednio obni¿enie lub podwy¿szenie) mo¿e nast±piæ na wniosek strony o zmianê cen
wraz z uzasadnieniem i przed³o¿eniem informacji z GUS uzasadniaj±cych zmianê. Wykonawca pod rygorem odmowy
dokonania zmiany i braku zmiany wyka¿e i przed³o¿y tak¿e do wniosku o wzrost cen dokumenty potwierdzaj±ce rzeczywiste
poniesienia wzrostu cen i kosztów przez Wykonawcê na wykonanie zamówienia.
f. Maksymalna warto¶æ zmiany cen jednostkowych jak± dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie zastosowania postanowieñ
niniejszego paragrafu nie mo¿e jednak przekroczyæ 15 % pierwotnych cen netto wskazanych w formularzu ofertowym.
g. Zmiana cen (i tym samym odpowiedniej warto¶ci zamówienia) nast±pi na podstawie pisemnego aneksu do umowy,
Og³oszenie nr 2023/BZP 00119634/01 z dnia 2023-03-03
2023-03-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
okre¶laj±cego nowe ceny jednostkowe netto i tym samym odpowiednio warto¶æ zamówienia. Do cen netto doliczona
pozostanie stawka VAT. Zmiana cen bêdzie skuteczna i bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie dla us³ug realizowanych po
dniu sporz±dzenia aneksu do umowy.
h. Wykonawca zobligowany jest do zmiany wynagrodzenia podwykonawcom zgodnie z art. 439 ust.5 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych. Pozosta³e zapisy w SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-21
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" modernizacji systemu o¶wietlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku "Z" (czê¶æ niska) nale¿±cym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc³awiu
- Wywóz nieczysto¶ci p³ynnych z szamb i do³ów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw.
- Dostawa sprzêtu uzbrojenia w ramach projektu IN SERVICE ++ sfinansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego na lata 2021-2027.
- SZP/242/074/2025, Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeñ 241, 306-313 i 317 w budynku A1 PWr przy wyb. Stanis³awa Wyspiañskiego 27 we Wroc³awiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. ¶w. El¿biety 3 we Wroc³awiu.
- Dostawa sprzêtu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germañskiej
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesiêcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH D£UGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ¦UW.
- Dowozy dzieci szkolnych do szkó³ na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesiêcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Wolsztynie
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.