Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128196/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00182979/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00182848/01 - Wynik z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług opiekuńczych oraz fizjoterapeutycznych w ramach Projektu pn. „Usługi społeczne i zdrowotne – szansą na lepsze życie w gminie Busko-Zdrój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003679742
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 2a
1.4.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops.busko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.busko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136019
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00128196
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał z należytą starannością:
• minimum 1 usługę ( zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych lub niepełnosprawnych w ich miejscu zamieszkania przez minimum 12 miesięcy w sposób ciągły o wartości minimum 650 000,00 zł brutto.
UWAGA!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
2) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie złącznik nr 3 SWZ, że dysponuje n/w osobami:
a) minimum 6 opiekunów/ek – osoby, które posiadają:
• Kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej oraz posiada minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi lub przewlekle chorymi.
lub
• doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (tj. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego) i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej oraz posiada minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi lub przewlekle chorymi.
oraz
b) min. 1 fizjoterapeuta – osoba, która ukończyła studia licencjackie lub magisterskie na kierunku fizjoterapia, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w pracy osobami starszymi lub przewlekle chorymi lub po urazach, zdobyte np. w placówkach opieki długoterminowej, szpitalach lub domach pomocy społecznej.
Świadczenia rehabilitacyjne udzielane w ramach zamówienia muszą być realizowane zgodnie z przepisami aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu rehabilitacji leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 265, z późn. zm.).
Uwaga
Doświadczenie osób ponad wymagane jest punktowane na zasadach określonych w rozdziale XVIII SWZ.
UWAGA!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
Po zmianie:
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:
Oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3 do SWZ, że jest podmiotem uprawnionym do wykonywania działalności leczniczej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu rehabilitacji leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 265, z późn. zm.) lub inny podmiot który dysponuje osobami do realizacji niniejszego zamówienia wpisanych do rejestru zawodów medycznych jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał z należytą starannością:
• minimum 1 usługę ( zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych lub niepełnosprawnych w ich miejscu zamieszkania przez minimum 6 miesięcy w sposób ciągły o wartości minimum 650 000,00 zł brutto.
UWAGA!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
2) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie złącznik nr 3 SWZ, że dysponuje n/w osobami:
a) minimum 6 opiekunów/ek – osoby, które posiadają:
• Kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej oraz posiada minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi lub przewlekle chorymi.
lub
• doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (tj. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego) i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej oraz posiada minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi lub przewlekle chorymi.
oraz
b) min. 1 fizjoterapeuta – osoba, która ukończyła studia licencjackie lub magisterskie na kierunku fizjoterapia, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w pracy osobami starszymi lub przewlekle chorymi lub po urazach, zdobyte np. w placówkach opieki długoterminowej, szpitalach lub domach pomocy społecznej.
Świadczenia rehabilitacyjne udzielane w ramach zamówienia muszą być realizowane zgodnie
z przepisami aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu rehabilitacji leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 265, z późn. zm.).
Uwaga
Doświadczenie osób ponad wymagane jest punktowane na zasadach określonych w rozdziale XVIII SWZ.
UWAGA!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-11 09:00
Po zmianie:
2025-03-14 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-11 11:00
Po zmianie:
2025-03-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-09
Po zmianie:
2025-04-12
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa odczynników do badań gazometrii wraz z dostawą i dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa systemu zamkniętego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii oraz drobnego sprzętu do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- "Budowa ulicy łączącej ul. Ceglaną w Busku-Zdroju z ul. Korczyńską w Zbludowicach wraz z budową ronda"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.