Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072322/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00073156/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
- 2021/BZP 00086190/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136073 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz przebudowa drogi gminnej nr 103355L w miejscowości Wandzin i Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 18 A
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855-35-86
1.5.8.) Numer faksu: (81) 854-59-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oraz przebudowa drogi gminnej nr 103355L w miejscowości Wandzin i Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71aa30a1-c379-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003660/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa dr.gm.nr103355L od km 0+002,49 do km 4+419,89 od skrz. z dr. pow nr 1550L do skrz. z dr.gm. nr103375L oraz przebudowa dr.gm.nr103355L w m. Majdan Kozłowiecki od km 0+000 do km 0+565,41
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072322/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10794215,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
„Rozbudowa oraz przebudowa drogi gminnej nr 103355L w miejscowości Wandzin i Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów”, w tym:
1) Zadanie nr 1 realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Rozbudowa drogi gminnej nr 103355L Nowodwór-Majdan Kozłowiecki - Wandzin na odcinku od km 0+002,49 do km 4+419,89 od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1550L do skrzyżowania z drogą gminną nr 103375L, gm. Lubartów ;
2) Zadanie nr 2 realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Przebudowa drogi gminnej nr 103355L w miejscowości Majdan Kozłowiecki na odcinku od km 0+000 do km 0+565,41, gm. Lubartów;
3) Zadanie nr 3 – Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 103355L w miejscowościach Majdan Kozłowiecki i Wandzin, gm. Lubartów.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
1) dokumentacja projektowa, na którą składają się:
- dokumentacja techniczna, w tym projekty budowlane i wykonawcze branży drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej i teletechnicznej,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
- przedmiary robót (dołączone pomocniczo);
Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu zamówienia w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy, z wyjątkiem zadania nr 2 określonego w pkt 1.1. , którego termin wykonania nie może być dłuższy niż 4m-ce od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9257843,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10371814,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9257843,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A. – Lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o. – Partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Cały zakres zamówienia za wyjątkiem nawierzchni z betonu asfaltowego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9257843,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.