Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Energooszczędne, nowoczesne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Wieprz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wieprz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d44eb94d-81eb-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Energooszczędne, nowoczesne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Wieprz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44eb94d-81eb-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED obejmująca wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED, uruchomienie systemu sterowania z wykorzystaniem programowalnej redukcji mocy w oprawach w godzinach 23.00-5.00 w zakresie 50% mocy znamionowej oprawy, wymiana wysięgników na linii napowietrznej, dobudowa oświetlenia poprzez dowieszenie na istniejących konstrukcjach słupowych opraw oświetlenia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1485647,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa 6 odcinków oświetlenia ulicznego tj.: w Gierałtowiczkach przy ul. Pogodnej, w Przybradzu przy ul. Lipowej, w Wieprzu przy ul. Wadowickiej , w Gierałtowicach przy ul. Brzosy oraz we Frydrychowicach przy ul. Górnej i ul. Słonecznej,4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1196505,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji obejmującej część 1 i 2 postępowania.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 26822 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remigiusz Starobrat
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Damian Imiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312166647
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ODEON S.C. REMIGIUSZ STAROBRAT, DAMIAN IMIELA
jakie przetargi wygrała firma
ODEON S.C. REMIGIUSZ STAROBRAT, DAMIAN IMIELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1167270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny Artur Maślanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441580445
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR MAŚLANKA Zakład Elektroinstalacyjny
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR MAŚLANKA Zakład Elektroinstalacyjny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie została złożona żadna oferta, zaszły więc przesłanki określone w art. 255 pkt 1) ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Przebudowa oświetlenia drogowego ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa garażu jednostanowiskowego dla potrzeb Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Sportowej w Niepołomicach
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kostomłoty.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.