Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00111690/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozlw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7305941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50709c3-b689-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.260-25/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zamówienie podzielone jest na części:
1) Część I: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni,
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 25551,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zamówienie podzielone jest na części:
Część II: Środki czyszczące do urządzeń i powierzchni oraz środki pielęgnacyjno- czyszczące do powierzchni zabezpieczonych powłokami akrylowymi,
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 9160,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim środków chemicznych i dezynfekcyjnych do utrzymania czystości oraz wyrobów z papieru i worków na odpady, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zamówienie podzielone jest na części:
Część III: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na odpady, ściereczki, inne
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 177346 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125617,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125617,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125617,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130019711, 130924930
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 09-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13622,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13622,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13622,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13622,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125617,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- "Zakup energii elektrycznej w 2025 roku"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania wraz z wdrożeniem i szkoleniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego"
- Budowa budynku gospodarczego na pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z aktywnym przejściem dla pieszych i oświetleniem w msc. Lidzbark Warmiński przy ul. Astronomów w ramach zad
- POPRAWA GOSP. WODNEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ OTWARTEGO ZBIORNIKA DO RETENCJONOWANIA WODY WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W IGNALINIE I PRZEBUDOWĘ OTWARTEGO ZBIORNIKA DO RETENCJONOWANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BLANKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.