Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149044/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00155094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00243824/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136184 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.P. Woronicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-999
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatbzizp@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
media
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4912aef3-f434-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tvp.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Z
zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” –
podadresem: https://tvp.eb2b.com.pl/2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.3. Korzystanie z
Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem: https: //tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf4.
Wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/5.Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w
zakładce„Załączniki”.6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu –po zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.8.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty
oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt14.1 – 14.5SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta
służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.9. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje
się, iż:1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z
siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą
prawną
lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie
„Wykonawca”ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę
organizacyjną. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
wc
elu związanym z Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu -
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
uczestnictwem w postępowaniu. 3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu
zakończenia postępowania,a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Wykonawca posiada następujące
prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących: 4.1 . prawo dostępu do treści
swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TV P obowiązków,
o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,TVP może
żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji: 4.1.1. mających na celu sprecyzowanie
żądania,w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, 4.1.2. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4.2. prawo do sprostowania
danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
4.3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”); 4.4. prawo do ograniczenia
przetwarzania,z zastrzeżeniem,że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 4.5 prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących
narusza przepisy RODO.5. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można
kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja
Polska S.A. ul.J.P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”. 6.
Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy.
7.
Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji.8.Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej. 9. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom
uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na
podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy
prawnej,a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TBZZ/87/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy – katalogi lub opisy oferowanych produktów na potwierdzenie, że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 2 do Umowy – dokumenty te podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ustawy Pzp.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Katalogi lub opisy oferowanych produktówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka ofertaspełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie
określonej w pkt 9.4 SWZ. 3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 10.3 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień
składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, żeprzewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 14 ust. 1 Wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://tvp.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie pozostałe informacje zawiera SWZ.2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.