eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówDostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 90 31

1.5.8.) Numer faksu: 46 874 90 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_lzdrogow@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzdrogow.sggw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lzdrogow.sggw.edu.pl/sadzonki_dla_Arboretum_2022/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna państwowej szkoły wyższej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35712a48-a553-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001365/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP B1/03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165316,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Dostawa bylin.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek bylin zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 1 – Załącznik nr 2.1, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 14006,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Dostawa traw.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek traw zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 5136,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Dostawa drzew i krzewów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 3 – Załącznik nr 2.3, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 85719,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Dostawa magnolii.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek magnolii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 4 – Załącznik nr 2.4, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 19730,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Dostawa roślin wrzosowatych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin wrzosowatych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 5 – Załącznik nr 2.5, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 13891,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Dostawa roślin balkonowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin balkonowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 6 – Załącznik nr 2.6, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 14476,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Dostawa azalii japońskich i borówek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek azalii japońskich i borówek zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 7 – Załącznik nr 2.7, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 3809,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8. Dostawa pnączy.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek pnączy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 8 – Załącznik nr 2.8, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 8549,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21308,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21308,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21308,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych Hubert Bielicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181468203

7.3.4) Miejscowość: Nowe Olszyny

7.3.5) Kod pocztowy: 09-142

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21308,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.