Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00472886/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00487326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKI Z O.O. W RACIBORZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272347744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adamczyka 10
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@pk-raciborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-raciborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk-raciborz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKI Z O.O. W RACIBORZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b86263-71b0-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035631/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W RACIBORZU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 464004,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części: "Ubezpieczenie majątkowe". Przedmiotem zamówienia jest zakup ubezpieczenia w następującym zakresie:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenie pojazdów od ognia i powodzi,
d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowania mienia, administrowania mienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 150081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Ubezpieczenia komunikacyjne. Przedmiotem zamówienia jest zakup ubezpieczenia w następującym zakresie:a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych zwane również ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,
b) ubezpieczenie auto-casco.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 313923,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179616,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179616,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179616,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010001345
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179616,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372655,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436139,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372655,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012114579
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372655,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH WYDAWANYCH DAWCOM W RAMACH ZRÓWNOWAŻENIA WYSIŁKU ENERGETYCZNEGO DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Roszków, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach oraz rekultywacja terenu" - etap 1.
- Dostawy ON w roku 2025 do zbiornika o poj. 5000 l, należącego do Zamawiającego wraz z bezgotówkowym rozliczaniem transakcji oraz elektronicznym systemem ewidencji tankowania i analizy rozliczeniowej
- Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2025
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego"
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów oraz ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Gminy Piaski i jednostek organizacyjnych.
- Usługa Ubezpieczenia NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.