Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 36
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 362.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8ef73a-aa84-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002438/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja podwórek administrowanych przez ZGN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/KT/2022/W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354207,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 36
W części projektowej Wykonawca:
1. Otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na realizację planowanych robót budowlanych
2. Przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję modernizacji podwórek przy ul. Wrzeciono 36. Wstępne projekty zostaną przedstawiony min. w formie:
a. opracowanego schematu funkcjonalno – użytkowego,
b. bilansu odzyskanej powierzchni biologicznie – czynnej.
3. Brak zgody Zamawiającego na przedstawioną propozycję skutkować będzie opracowaniem przez Wykonawcę nowej propozycji modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 36 z uwzględnieniem uwag Zamawiającego.
4. Opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdzie taka potrzeba
5. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, wykona niezbędną dokumentację techniczną, o której mowa w rozdziale 4 ustawy prawo budowlanego
6. Dokona zawiadomienia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o planowanych robotach budowlanych.
Część projektową kończy brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno – budowlanej, po upływie 21 dni licząc od dnia dokonania skutecznego zgłoszenia modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 36, bądź uzyskanie od organu administracji architektoniczno – budowlanej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
W części dotyczącej wykonania robót Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie następujących robót (przedmiar robót jest przykładowy – rzeczywisty zakres robót określać będzie dokumentacja techniczna):
1. Zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich – budowa: 1 kpl.
2. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo piaskowej: 132 m2
3. Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6cm mechanicznie: 1 072 m2
4. Mechaniczne rozebranie podbudowy o grubości 12 cm 1 072 m2
5. Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm 1 204 m2
6. Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej 345 m
7. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm - rozbiórka muru: 12 m3
8. Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – asfalt 64,32 m3
9. Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – gruz 275,92 m3
10. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi 340,24 m3
11. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta 849 m2
12. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 9 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - koryto uśrednione z gł. 0 cm (25%) i 12 cm (75%) 849 m2
13. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 161,31 m3
14. Rowki pod krawężniki i obrzeża 494 m
15. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 44,46 m3
16. Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości 30 cm - ręczne układanie betonu 9,72 m3
17. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm bez ław na podsypce piaskowej. Krawężniki w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 108 m
18. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Obrzeża w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 386 m
19. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 849 m2
20. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 849 m2
21. Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 508 m2
22. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Kostki brukowe 10x20x8 cm w kolorze zbliżonym do RAL 7015 - ciemnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 248 m2
23. Chodniki z płyt ażurowych betonowych 260 m2
24. Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem. Płyty chodnikowe w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 341 m2
25. Rowki pod ławę palisady 37 m
26. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi 6,66 m3
27. Ława pod palisadę betonowa z oporem 3,33 m3
28. Palisada betonowa 16,5x11x80 cm zakotwiona w ławie 37 m
29. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III 280m2
30. Rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z transportem taczkami na terenie płaskim 25,2 m3
31. Dostarczenie ziemi kl. I-IV 25,2 m3
32. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia 280 m2
33. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem 41,25 m2
34. Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 27,5 m
35. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1 szt.
36. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 1 szt.
37. Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia, w tym uzyskanie wszystkich zgód i pozwoleń 1 kpl.
38. Zakup i montaż metalowo - drewnianej ławki miejskiej z oparciem i 2 podłokietnikami typu warszawskiego 1 szt.
39. Zakup i montaż stojaka na rowery zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18.11.2010 r. 2 szt.
40. Zakup i montaż głazu o wymiarach min. 0,5 x 0,5 x 0,5 m3 12 szt.
41. Słupki ograniczające z liną – rozebranie 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324740,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517696,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324740,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Hosta Iwona Łapińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180601232
7.3.3) Ulica: Płochocińska 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324740,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-05INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.