Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037273/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachęta 57
1.5.2.) Miejscowość: Przytyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/618 00 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@przytyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przytyk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a1e1b9d-95a3-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011433/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, transport i rozładunek niezbędnego wyposażenia na potrzeby funkcjonalnego działania PSZOK na terenie gminy Przytyk. Zakres dostawy obejmuje również transport na wskazane miejsce na terenie gminy Przytyk oraz montaż jeśli pojemnik/kontener tego wymaga. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją. Zamówienie składa się z 3 części:Część 1:
a) Pojemnik z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3, wyposażony w 4 kółka z hamulcem
– 4 szt.
b) Pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l. – 2 szt.
c) Pojemnik specjalistyczny(skrzyniopaleta) z tworzywa sztucznego o pojemności min. 600 l
– 1 szt.
d) Pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 20 l. – 1 szt.
e) Pojemnik specjalistyczny (tuba) – 3 szt.
f) Beczka na substancje niebezpieczne o pojemności 30 l. – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 5956,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, transport i rozładunek niezbędnego wyposażenia na potrzeby funkcjonalnego działania PSZOK na terenie gminy Przytyk. Zakres dostawy obejmuje również transport na wskazane miejsce na terenie gminy Przytyk oraz montaż jeśli pojemnik/kontener tego wymaga. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją. Zamówienie składa się z następujących części:Część 2:
a) Kontener specjalistyczny z wanną przechwytującą – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 20790,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, transport i rozładunek niezbędnego wyposażenia na potrzeby funkcjonalnego działania PSZOK na terenie gminy Przytyk. Zakres dostawy obejmuje również transport na wskazane miejsce na terenie gminy Przytyk oraz montaż jeśli pojemnik/kontener tego wymaga. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją. Zamówienie składa się następujących części:Część 3:
a) Kontener hakowy KP 25 – 1 szt. (opony)
b) Kontener hakowy KP 19 – 1 szt. ( budowlane)
c) Kontener hakowy KP 19 – 1 szt. budowlane (mineralne)
d) Kontener hakowy KP 19 – 1 szt. (popiół)
e) Kontener hakowy KP 25 – 1 szt. (bio)
f) Kontener hakowy KP 36 – 1 szt. (gabaryty)
g) Kontener hakowy KP 25 – 1 szt. (elektroodpady)
h) Kontener hakowy KP 25 – 1 szt. (folie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 166959,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7392,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10546,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7392,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abrys Technika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811692656
7.3.3) Ulica: Wiślana 46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7392,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15670,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24415,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15670,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tenir Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 141
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15670,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191332,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241695,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191332,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tenir Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 141
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191332,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta Kamienna Góra.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Dostawa 1190 sztuk pojemników do segregacji odpadów BIO o poj. 240l
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.