Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066132/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00136345/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136300/02 - Wynik z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136300 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg powiatowych: Nr P 1583R Studzian-Wojciechówka, Nr P 1545R Husów–Lipnik–Sietesz, Nr P 1623R Siedleczka-Pantalowice, Nr P 1604R Żurawiczki – Zarzecze, Nr P 1621R Rożniatów – Pełnatycze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0166489724
1.5.8.) Numer faksu: 0166489724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/61a6ffd2-a6c6-456e-94b2-b1212d040e2c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg powiatowych: Nr P 1583R Studzian-Wojciechówka, Nr P 1545R Husów–Lipnik–Sietesz, Nr P 1623R Siedleczka-Pantalowice, Nr P 1604R Żurawiczki – Zarzecze, Nr P 1621R Rożniatów – Pełnatycze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a40b84-bdff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1879674,80 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Remont drogi powiatowej Nr P 1583R Studzian - Wojciechówka”Obejmujący:
Roboty rozbiórkowe w km 0+268 – 0+968:
-Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm mechanicznie w km 0+307 - 0+332 str. lewa w km 0+332 - 0+374,50 str. prawa w km 0+375 - 0+390 cała szerokość w km 0+401 - 0+633 cała szerokość –1336,25 m2
-Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie –1336,25 m2
-Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni –1336,25 m2
Podbudowa:
- Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm - 1336,25 m2
- Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1336,25 m2
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 1336,25 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych - 1336,25 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - 1336,25 m2
Nawierzchnia w km 0+268 - 0+968:
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne – 525 t
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 3500 m2
Zjazdy i skrzyżowania:
- Regulacja wysokości zjazdów i skrzyżowań do niwelety nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej:
a) z kostki betonowej - 12,0*3,0= 36,0 m2 b) z betonu - 30,0*3,0 = 90,0m2 c) z tłucznia kamiennego - 105,0*3,0=315,0m2 d) z masy bitumicznej - 30,0*3,0=90,0m2
suma 531.0 m2
Roboty uzupełniające:
- Profilowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy 10 cm po uwałowaniu – 700 m2
Odwodnienie:
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm – 1400 m
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia7lipca1994r.Prawobudowlane(Dz.U.z2019r.poz.1186,zpóźn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 370711,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. - Remont drogi powiatowej Nr P 1545R Husów – Lipnik – SieteszObejmujący:
Nawierzchnia w km 1+814 - 2+814
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 5000 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 5000 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne 375t
- Wzmacnianie podłoża geosiatkami i geowłókninami, sposobem mechanicznym, - siatka szklana wyt. na rozciąganie 100/100 kN/m – 5000 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 5000 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) – 5000 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 5000 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 5000 m2
Zjazdy i skrzyżowania:
- Regulacja wysokości nawierzchni zjazdów i skrzyżowań do niwelety nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej:
a) z tłucznia kamiennego - 90,0x2,50=225,0m2 (zjazdy - 18 szt.) b) z masy bitumicznej - 60,0x3,0=180,0m2 (skrzyżowania - 3 szt.)
suma 405 m2
Roboty uzupełniające:
- Profilowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy 10 cm po uwałowaniu - 850 m2
Odwodnienie:
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm – 1895 m
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia7lipca1994r.Prawobudowlane(Dz.U.z2019r.poz.1186,zpóźn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 449011,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pn. - Remont drogi powiatowej Nr P 1623R Siedleczka – PantalowiceObejmujący:
Roboty rozbiórkowe w km 3+400 - 3+410 str. Prawa:
- Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm mechanicznie – 20m2
- Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie – 20m2
- Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni – 20m2
Podbudowa w km 3+400 - 3+410 str. Prawa:
- Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm – 20m2
- Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm – 20m2
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm – 20m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 20m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) – 20m2
Nawierzchnia w km 3+033 - 3+558:
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 2605 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 2605 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano - bitumiczną asfaltową mechaniczne 393,75 t
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 2625 m2
Roboty uzupełniające w km 3+033 - 3+558:
- Profilowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy 10 cm po uwałowaniu w km 3+033 - 3+558 str. prawa i lewa – 525 m2
Odwodnienie w km 3+033 - 3+558:
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm – 1050 m2
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 185748,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 pn. - Remont drogi powiatowej Nr P 1604R Żurawiczki – ZarzeczeObejmujący:
Nawierzchnia w km 1+684 - 2+978:
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 6470 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 6470 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne 485,25 t
- Wzmacnianie podłoża geosiatkami i geowłókninami, sposobem mechanicznym, - siatka szklana wyt. na rozciąganie 100/100 kN/m – analogia – 6470 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 6470 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) – 6470 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 6470 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 6470 m2
Zjazdy i skrzyżowania:
- Regulacja wysokości zjazdów i skrzyżowań do niwelety nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej: a) z tłucznia kamiennego - 75,0x3,0=225,0m2 (zjazdy - 15 szt.) b) z masy bitumicznej - 20,0x3,0=60,0m2 (skrzyżowania - 2 szt.) – 285 m2
Roboty uzupełniające:
Profilowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy 10 cm po uwałowaniu – 1009 m2
Odwodnienie:
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm – 2493 m
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 571396,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 pn. - Remont drogi powiatowej Nr P 1621R Rożniatów - PełnatyczeObejmujący:
Nawierzchnia w km 1+066 – 1+1766:
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne – 175 t
- Wzmacnianie podłoża geosiatkami i geowłókninami, sposobem mechanicznym – siatka szklana wyt. Na rozciąganie 100/100 kN/m – analogia – 3500 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa łącząca) – 3500 m2
- Skroplenie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 3500 m2
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm – 3500 m2
Zjazdy i skrzyżowania:
- Regulacja wysokości nawierzchni zjazdów i skrzyżowań do niwelety nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej:
a) z tłucznia kamiennego
b) z masy bitumicznej
c) z betonu
d) z kostki betonowej
suma 624 m2
Roboty uzupełniające:
- profilowanie poboczy – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanka 0/31, grubość warstwy 10 cm po uwałowaniu – 444 m2
Odwodnienie:
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm – 1144m
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 302350,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380860,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464501,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380860,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „MOLTER” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000163668
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380860,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490183,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571135,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490183,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider – PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner – PBI WMB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000001731
7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi – na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490183,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178781,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225811,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178781,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000163668
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178781,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620175,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709886,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620175,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000001731
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi – na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620175,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336683,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399186,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336683,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000105537
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336683,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
- Dostawa paliw ciekłych
- Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta Przeworska w zakresie utrzymania czystości i zieleni oraz na zimowym utrzymaniu ulic i chodników miejskich - w roku 2025
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.