Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00108800/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136330 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żarczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 23
1.5.2.) Miejscowość: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4807651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żarczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420184f1-dfc1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003809/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żarczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108800/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.480765.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, dotyczący wyłącznie dachu budynku, na które składają się m.in. roboty rozbiórkowe, transport i utylizacja odpadów, wykonanie nowej konstrukcji dachu oraz roboty wykończeniowe, a w szczególności:
1. w zakresie robót rozbiórkowych – w szczególności rozebranie:
a) murów i słupów w budynkach – ok. 28 m3,
b) posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych (wylewka cementowa na stropie) – ok. 165 m2,
c) stropów żelbetowych (płyt, belek, żeber, wieńców) przy grubości płyty stropowej do 20 cm – ok. 33 m3,
d) stopni na sklepieniu ceglanym/betonowym i schodów o konstrukcji drewnianej – łącznie ok. 13 szt.,
e) rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku – łącznie ok. 65 m,
f) obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku – ok. 6 m2,
g) pokrycia z papy na dachach drewnianych – 2 warstwy – każda po ok. 215 m2,
h) elementów więźb dachowych – deskowanie dachu z desek na styk oraz więźby dachowe ze stolcami – każde po ok. 215 m2,
i) elementów więźb dachowych – deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe – ok. 70 m2,
j) elementów stropów drewnianych – podsufitek z desek otynkowanych – ok. 8 m2,
2. w zakresie transportu i utylizacji odpadów – w szczególności:
a) wykonanie, ustawieni i rozebranie 5 m rynny drewnianej do gruzu,
b) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość ok. 16 km wraz z utylizacją – ok. 63 m3,
3. w zakresie wykonania nowej konstrukcji dachu – w szczególności:
a) uzupełnienie ścian / zamurowanie otworów w ścianach – ok. 2 m3,
b) wykonanie zbrojenia z prętów żebrowanych (ok. 0,27 t) i gładkich (ok. 0,01 t),
c) wykonanie wieńców – ok. 9 m3,
d) ułożenie izolacji poziomej z papy asfaltowej na sucho – ok. 7 m2,
e) wykonanie konstrukcji nośnej dachu, a w szczególności montaż: ▪ 96 kotew, ▪ wiązarów deskowych z tarcicy nasyconej o rozpiętości 7,5 m – ok. 19 m2 i ▪ wiązarów deskowych z tarcicy nasyconej o rozpiętości 9,95 m – ok. 212 m2 oraz ▪ krokwi i rozpór z tarcicy nasyconej o przekroju poprzecznym do 180 cm2 i długości poniżej / powyżej 4,5 m – łącznie ok. 2 m3,
f) wykonanie pokrycia dachu o powierzchni ok. 243 m2, a w szczególności: ▪ deskowania, ▪ pokrycia 1 warstwą papy, ▪ montażu łat i kontrłat, ▪ pokrycie blachą dachówkopodobną, ▪ montażu gąsiorów, blach okapowych, wiatrownic bocznych, ▪ montażu ław, stopni kominiarskich i drabinek przeciwśniegowych, ▪ wykonanie kominków wentylacyjnych i różnorakich obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, ▪ montaż nakryw attyk ścian ogniowych i kominów,
g) montaż rynien i rur spustowych – łącznie ok. 65 m,
4. w zakresie robót wykończeniowych – w szczególności:
a) tynkowanie i 2x malowanie kominów – ok. 10 m2,
b) montaż 8 szt. kratek wentylacyjnych,
c) ułożenie ok. 158 m2 folii paroizolacyjnej,
d) wykonanie 30 cm poziomej izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej – płyty układane na sucho – ok. 158 m2,
e) montaż sufitu podwieszanego z płyt GK o gr. 1,5 cm na ruszcie pojedynczym metalowym z kształtowników CD i UD – ok. 158 m2.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 10 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych
tam dokumentów!
III. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 7 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ.
2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia prawidłowego wykonania zamówienia (protokół odbioru z wynikiem pozytywnym.
3. UWAGA: Za całkowite zakończenie przedmiotu umowy, uważa się uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokonanie odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych co do rodzaju w §6 projektu umowy!
VI. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
2. Zarówno Wykonawca jak i Podwykonawca(y) (jeżeli uczestniczy(ą) w wykonaniu zamówienia) winni dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie.
3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę / Podwykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, który zawiera również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375888 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375888 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-BUD Tomasz Nagórny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631203325
7.3.4) Miejscowość: Ryczywół
7.3.5) Kod pocztowy: 64-630
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375888 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.