Og³oszenie z dnia 2021-08-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00155428/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00191532/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00191375/01 - Wynik z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00191375/02 - Wynik z dnia 2021-09-24
Og³oszenie nr 2021/BZP 00136359 z dnia 2021-08-04 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Prostej (odc. od ul. S³owikowskiego do ul. Godebskiego) w miejscowo¶ci
Raszyn gm. Raszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://raszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Prostej (odc. od ul. S³owikowskiego do ul. Godebskiego) w miejscowo¶ci
Raszyn gm. Raszyn
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9845a7d6-f507-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00136359
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001246/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Przebudowa ul. Cichej i ul. Prostej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.raszyn.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.raszyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: okre¶lone w pkt. XII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiaj±cych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Przebudowa ul. Prostej (odc. od ul. S³owikowskiego do ul. Godebskiego) w miejscowo¶ci Raszyn gm. Raszyn” znak: ZP.271.1.17.2021.DC, prowadzonym w trybie podstawowym, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2021 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2021.DC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ulicy Prostej na odcinku od ul. S³owikowskiego do ul. Godebskiego o d³ugo¶ci ok. 261,45 m, obejmuje swoim zakresem przebudowê nawierzchni jezdni z kostki betonowej, zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, budowê odcinka chodnika, kanalizacji deszczowej a tak¿e wykonanie elementów bezpieczeñstwa ruchu, oznakowania poziomego i pionowego. Do zakresu przedmiotu zamówienia, nale¿y równie¿: przebudowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami oraz budowa nowych przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacji sanitarnej (w ramach pasa drogowego), budowa kana³u technologicznego. W ramach zamówienia, nale¿y tak¿e wykonanie robót tymczasowych i prac im towarzysz±cych niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, zosta³ opisanych w dokumentacji projektowej odpowiednio dla ka¿dej z bran¿, w projektach wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.). Zakres w/w robót mo¿e dotyczyæ wykonania robót ziemnych, rozbiórkowych, brukarskich, podbudowy z kruszywa, odwodnienia. W/w roboty zostan± udzielone na podstawie odrêbnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcê i przyjêtego przez Zamawiaj±cego kosztorysu ofertowego sporz±dzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjête w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a je¿eli roboty nie wystêpowa³y w kosztorysie ofertowym, podstaw± kalkulacji bêdzie opracowanie oparte na: - danych wyj¶ciowych do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów po¶rednich i zysku, - cenach materia³ów i sprzêtu, które nie bêd± wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materia³ów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nak³adach robocizny i nak³adach rzeczowych z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji w³asnej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia, mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunki dotycz±ce: 7.2.4. zdolno¶ci technicznej i zawodowej a) w zakresie posiadanego do¶wiadczenia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ roboty budowlane w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ roboty, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, tj.: - 2 (dwóch) robót budowlanych polegaj±cych na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg/ placów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z wykonaniem odwodnienia/ lub sieci wodoci±gowej/ lub sieci kanalizacji sanitarnej oraz wykonaniem kana³u technologicznego o ³±cznej warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) ka¿da z robót; b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: - 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ (pe³ni±c± rolê Kierownika budowy), zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego ). - 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, (pe³ni±c± rolê Kierownika robót), zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego). - 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych (pe³ni±c± rolê Kierownika robót), zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego). W przypadku legitymowania siê uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów wcze¶niej obowi±zuj±cych, zakres uprawnieñ powinien odpowiadaæ w/w specjalno¶ciom.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. 2. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 2 do SWZ. 3. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór o¶wiadczenia, stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. 2. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub nadal s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane (by³y wykonane nale¿ycie) by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania). 3. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – którego wzór stanowi Za³±cznik 4a.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1 Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:15 000 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych)
2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.2. pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
3. W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi/ roboty budowlane wykonywane bêd± przez poszczególnych wykonawców- za³±cznik Wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowi±cy za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-21
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena- waga kryterium 60%Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
11.8. Ofertê sk³ada siê na „Formularzu ofertowym” – wraz z formularzem ofertowym, wykonawca sk³ada:11.8.1 O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1(wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ),
11.8.2 potwierdzenie wniesienia wadium;
11.8.3 wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest z³o¿yæ dowody, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3,
11.8.4 w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
11.8.5 pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
11.8.6 w sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi/ roboty budowlane wykonywane bêd± przez poszczególnych wykonawców- za³±cznik Wykonawcy.
2021-08-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI RASZYN
- Kompleksowa obs³uga cateringowa wydarzeñ (spotkañ, szkoleñ, narad i konferencji) organizowanych przez Instytut Badawczy Le¶nictwa (IBL) w siedzibie IBL w Sêkocinie Starym
- Dostawa kart kryptograficznych II
- Wykonywanie us³ugi sta³ej konserwacji, napraw i przegl±dów urz±dzeñ i instalacji w Centrum Zapasowym Lasów Pañstwowych
- Roboty w zakresie utrzymania poboczy na terenie gminy Raszyn
- Modernizacja obiektu rekreacyjnego Gminy Raszyn stanowi±cego miejsce spotkañ m³odzie¿y i dzieci
wiêcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materia³em w ³azienkach zlokalizowanych na II piêtrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Budowa ci±gu komunikacyjnego nad rzek± Seracz na odcinku od ul. Torfa Za³êskiego do ul. Wójtostwo w M³awie
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowi±zuj±cych przepisów ochrony przeciwpo¿arowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piêtrze budynku
- Roboty budowlane zwi±zane z korekt± nawierzchni dziedziñca oraz wymian± okien na parterze Kamienicy Szo³ayskich
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa ¿³obka w Pysznicy Etap II"
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.