Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067473/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
- 2021/BZP 00161035/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136397 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W KAMIŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OBROŃCÓW WESTERPLATTE 1
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kaminsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4471149-ba25-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019221/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawy środków czyszczących, dezynfekujących oraz wyposażenia łazienek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.06.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 219819,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75873,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Spray do dezynfekcji powierzchni w ilości 200 l2) Spray do dezynfekcji powierzchni w ilości 200 l3) Koncentrat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w ilości 30 l4) Proszek do dezynfekcji narzędzi medycznych w ilości 30 kg 5) Gotowy płyn do narzędzi obrotowych w ilości 4 l6) Wyrób medyczny do dezynfekcji rąk i skóry w ilości 200 l7) Chusteczki do mycia i szybkiej dezynfekcji w ilości 100 opakowań 8) Środek do dezynfekcji obuwia w ilości 3 l4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 19752,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Koncentrat owadobójczy w ilości 1 l2) Proszek do prania kolorowego - w ilości 30 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 365,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych w ilości 660 l. 2. Preparat do ręcznego mycia stali nierdzewnej w ilości 180 l.3. Preparat do ręcznego mycia patelni gazowych, piekarników – przypaleń w ilości 300 l.4. Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej na bazie silikonu 80 l.5. Preparat do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych 600 l. 6. Preparat do maszynowego nabłyszczania naczyń o odczynie kwasowym 360 l.7. Preparat myjąco-dezynfekujący do sanitariatów – 200 l.8. Preparat do ręcznego mycia powierzchni szklanych w dozownikach - 60 l.9. Tabletki myjące do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL Self Cooking Center – 200 szt. 10. Tabletki pielęgnacyjne do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL SelfCooking Center– 300 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 32840,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Ręcznik w roli z adapterem do podajników mechanicznych w ilości 400 szt.2) Mydło w pianie w ilości 200 szt. 3) Mydło dezynfekujące w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 – 150 szt.4) Dozownik do mydła w pianie w ilości 10 szt.5) Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach w ilości 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42968000-9 - Maszyny wydające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 22915 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44864,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44864,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44864,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA INVEST SP. ZO . O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364643954
7.3.3) Ulica: GIEDLAROWA 99A
7.3.4) Miejscowość: LEŻAJSK
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44864,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1593,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELKO ESTA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930621720
7.3.3) Ulica: KOCHANOWSKIEGO 23
7.3.4) Miejscowość: STARGARD
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14507 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36241,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27998,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLESZ SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.3) Ulica: CIEŚLEWSKICH25F
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19741,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30801,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19741,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELKO ESTA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930621720
7.3.3) Ulica: KOCHANOWSKIEGO 23
7.3.4) Miejscowość: STARGARD
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19741,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- Dostawa kruszyw na remonty dróg na terenie gminy Górowo Iławeckie
- Dostawa żywności - warzywa i owoce, nabiał, mięso i wędliny, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Górowo Iławeckie.
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.