Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00035583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku nr 23 zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku nr 23 zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2164e7-81f9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.90.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) Modernizacja pomieszczeń na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz wymiany stolarki drzwiowej w zakresie pomieszczeń: A106, A107, A108, A109, A110, A111, A111a, A112/A113/A114, A116/A117, A118, A119, A120, A121a, A121b, A121, A121c, A122, A123, A124, A125, A126;
2) Modernizacja pomieszczeń na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w zakresie pomieszczeń: A115, A127;
3) Kompleksowa modernizacja korytarza A102 na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz wymiany stolarki drzwiowej do pomieszczenia B101 i B103;
4) Wykonanie prac instalacyjnych poza pomieszczeniami wskazanymi w powyższych punktach, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nowo wykonanych instalacji.
5) Uruchomienie i przetestowanie wszystkich instalacji wykonanych podczas modernizacji.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099028,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1221390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099028,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OUTSOURCING BUDOWLANY KAMIL BŁOŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181594089
7.3.3) Ulica: Wincentego Kadłubka 24A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OUTSOURCING BUDOWLANY KAMIL BŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
OUTSOURCING BUDOWLANY KAMIL BŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475376,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienie podstawowe: 893 518,71 zł netto + podatek VAT 23%, tj. łącznie 1 099 028,01 zł brutto (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset osiemnaście 71/100),
2) zamówienie w ramach prawa opcji: 305 974,47 zł netto + podatek VAT 23%, tj. łącznie 376 348,60 zł brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt sześć tysięcy trzysta czterdzieści osiem 60/100)
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i w lokalach administrowanych (...)
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku w 2025 r.
- Środki kontrastowe
- Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
- Renowacja ogrodzenia Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
- Dostawy akcesoriów wraz z dzierżawą urządzeń do polisomnografii
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa basenu odkrytego ze strefą wypoczynkową oraz pawilonu administracyjno - sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
- Odbudowa budynku frontowego, budowę oficyny wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejących oficyn na nieruchomości przy ul.Rewolucji 1908 nr31 (...)
- Modernizacja pomieszczeń szpitala w Chodzieży w ramach projektu "Rozwój WCPiT im. E i J Zeylandów jako Specjalistycznego Ośrodka Leczenia Onkologicznego SOLO II" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części parteru Szkoły na Żłobek wraz z placem zabaw i podjazdem w ramach utworzenia miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu oddział Babica - Maluch +
- Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na dom na potrzeby rodzinnej pieczy zast_w ramach rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej-deinstytucjonalizacji p. zastępczej w pow kętrzyńskim - post II
- Termomodernizacja budynku fili biblioteki gminnej w miejscowości Borów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.