Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085809/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136398 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgkim.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaf5f7d-cf3a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/30/VI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19999,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych
Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz wymiana drzwi witrynowych w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie.
Zakres prac obejmuje
Wymianę stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymianę drzwi witrynowych w lokalach użytkowych
(w Siemianowicach Śląskich)
1. Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych – 20,50 m2
2. Wymiana drzwi witrynowych w lokalu użytkowym – 3,50 m2 (1 sztuka)
Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji.
Zakres i rodzaj robót budowlanych:
Dotyczy okien, witryn i drzwi witrynowych:
- pomiar okien,
- demontaż starych okien, witryn i parapetów wraz z ich wywozem i utylizacją,
- w razie konieczności przywrócenie otworu do pierwotnego wymiaru,
-montaż wraz z regulacją nowych okien, witryn, drzwi witrynowych i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych, a wewnętrznych PCV, przy zastosowaniu uchwytów stalowych ocynkowanych oraz kotew stalowych ocynkowanych odpowiednich do typu okien dostarczonych przez producenta okien,
-w razie konieczności podkucie posadzki pod próg drzwiowy,
- uzupełnienie murów pod parapetami cegłą na zaprawie cementowo - wapiennej,
- uszczelnienie okien i parapetów pianką montażową poliuretanową,
- uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych, wewnętrznych z ramami okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne,
- obrobienie okien-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami,
- uzupełnienie ubytków parapetów zewnętrznych betonowych,
- malowanie ościeży wewnętrznych,
- malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku,
- w przypadku gdy wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w budynku, który jest ocieplony należy uzupełnić ościeża zewnętrzne w styropianie (w przypadku gdy zostanie naruszony) oraz wyprawę elewacyjną wraz z malowaniem w kolorze jakim jest dana elewacja czy ościeża.
- sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30934,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30934,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30934,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „VITRO-MONT” Dariusz Malczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761022343
7.3.3) Ulica: Chrzanowska 60
7.3.4) Miejscowość: Tenczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-067
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT DARIUSZ MALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT DARIUSZ MALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30934,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.