Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100357/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: IA1.283.32.2022.MW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: IA1.283.32.2022.MW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-231408e7-ac1c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 IA1.283.17.2022 Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Gr.U123
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.32.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2200000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 200 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 12690,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 12690,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programuszkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 12690,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Turbak prowadzący działalność gospodarcza pod firma WOJCIECH TURBAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945-179-07-30
7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 61A/5
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w części 2: 200 godzin praktycznego szkolenia lotniczego postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 7), ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Junczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ”AirJuncz” Jan Junczyk Usługi Lotnicze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 839-192-82-58
7.3.3) Ulica: ul. Tęczowy Las 1/136
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie w części 4 (200 h szkolenia) UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kolenda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą JAROSŁAW KOLENDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 919-157-38-16
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 15
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
", AirJuncz " Jan Junczyk Usługi Lotnicze
jakie przetargi wygrała firma
", AirJuncz " Jan Junczyk Usługi Lotnicze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie w części 6 (200 h szkolenia) UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie w części 7 (100 h szkolenia) UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie w części 8 (100 h szkolenia) UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie w części 9 (100 h szkolenia) UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024 - Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- ZP/G/73/24Przedmiotem zamówienia jest dostawa skręcarki do skręcania od 1 do 3 wyjściowej wiązki o szerokości od 1 mm do 10 mm.
- Usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych (powtórka)
- Świadczenie usług samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 15 ton - obsługa zwałów węgla i drobnicowej sprzedaży węgla, z podziałem na zadania w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- 2024 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2025
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.