eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze"Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów....”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Gospodarki Nieruchomościami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240235355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Warszawski 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jgnzabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jgn.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/455/0

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgnzabrze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów....”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4162412e-598c-4ad6-bd76-f716363bb074

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038425/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów - część 1-4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.340.8.II-3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1019793,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze - część 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 364166,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze - część 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 361457,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze - część 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 218469,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze - część 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 75700,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty Wykonawców, których suma zaoferowanych cen (z wszystkich części) przekracza wartość szacunkową Zamawiającego, na podstawie której Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający do oszacowania wartości zamówienia przyjął ceny jednostkowe otrzymane od Wykonawców (Wykonawcy, którzy złożyli również oferty) w drodze zapytania cenowego w formie uzupełnionych formularzy cenowych. Zamawiający analizując powód zaistniałej rozbieżności, stwierdził, iż na etapie szacowania wartości zamówienia przesłał Wykonawcom omyłkowo niekompletne formularze cenowe, nie załączając przy tym wykazów adresowych obsługiwanych nieruchomości. Powyższe, według Zamawiającego, spowodowało błędne oszacowanie wartości zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460153,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460153,67 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty Wykonawców, których suma zaoferowanych cen (z wszystkich części) przekracza wartość szacunkową Zamawiającego, na podstawie której Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający do oszacowania wartości zamówienia przyjął ceny jednostkowe otrzymane od Wykonawców (Wykonawcy, którzy złożyli również oferty) w drodze zapytania cenowego w formie uzupełnionych formularzy cenowych. Zamawiający analizując powód zaistniałej rozbieżności, stwierdził, iż na etapie szacowania wartości zamówienia przesłał Wykonawcom omyłkowo niekompletne formularze cenowe, nie załączając przy tym wykazów adresowych obsługiwanych nieruchomości. Powyższe, według Zamawiającego, spowodowało błędne oszacowanie wartości zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458762,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460153,67 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty Wykonawców, których suma zaoferowanych cen (z wszystkich części) przekracza wartość szacunkową Zamawiającego, na podstawie której Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający do oszacowania wartości zamówienia przyjął ceny jednostkowe otrzymane od Wykonawców (Wykonawcy, którzy złożyli również oferty) w drodze zapytania cenowego w formie uzupełnionych formularzy cenowych. Zamawiający analizując powód zaistniałej rozbieżności, stwierdził, iż na etapie szacowania wartości zamówienia przesłał Wykonawcom omyłkowo niekompletne formularze cenowe, nie załączając przy tym wykazów adresowych obsługiwanych nieruchomości. Powyższe, według Zamawiającego, spowodowało błędne oszacowanie wartości zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272065,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272065,49 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty Wykonawców, których suma zaoferowanych cen (z wszystkich części) przekracza wartość szacunkową Zamawiającego, na podstawie której Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający do oszacowania wartości zamówienia przyjął ceny jednostkowe otrzymane od Wykonawców (Wykonawcy, którzy złożyli również oferty) w drodze zapytania cenowego w formie uzupełnionych formularzy cenowych. Zamawiający analizując powód zaistniałej rozbieżności, stwierdził, iż na etapie szacowania wartości zamówienia przesłał Wykonawcom omyłkowo niekompletne formularze cenowe, nie załączając przy tym wykazów adresowych obsługiwanych nieruchomości. Powyższe, według Zamawiającego, spowodowało błędne oszacowanie wartości zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108377,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108377,57 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.