Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing operacyjny używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 14-16m3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁADY KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490076704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 46 B
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18)26 77 395
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zku@rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zk.rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing operacyjny używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 14-16m32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6abc880b-b977-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, dalej zwaną ustawą. Stosownie do powołanego artykułu, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W dniu 23.03.2022r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na "Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdyu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 14-16m3" , zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 04.04.2022r. godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z wypełnieniem ustawowej przesłanki, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.ZP.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 14-16m3.
2)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3)Ubezpieczenie po stronie Zamawiającego.
4)Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a)leasing w walucie PLN
b)rodzaj rat leasingowych: zmienna stopa procentowa
c)okres leasingu: 36 miesięcy
d)wpłata początkowa: 0%
e)czynsze leasingowe: 35 równych rat niezmiennych i kapitałowych
f)wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu (depozyt gwarancyjny, opłata końcowa, cena zbycia): do 10%
5)Koszty podatku od środków transportowych Zamawiający poniesie na podstawie refaktury.
6)Wykonawca w złożonej ofercie powinien uwzględnić koszty związane z rejestracją samochodu oraz inne koszty, podatki i opłaty związane z realizacją zamówienia, które w trakcie trwania umowy leasingowej zostaną refakturowane na rzecz Zamawiającego
7)Zamawiający wyraża zgodę, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to zobowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
8)Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie przez Wykonawcę faktur w postaci elektronicznej dotyczących płatności wynikających z realizacji umowy leasingu. Faktury elektroniczne będą Zamawiającemu wysyłane na adres e-mail: zkfaktury@gmail.com Zamawiający dopuszcza również możliwość pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta.
9) Podstawowe dane techniczno – eksploatacyjne samochodu ciężarowego
1. Pojazd o DMC do 18 t,
2. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego
3. Rok produkcji min. 2013
4. Norma emisji spalin min Euro 5
5. Pojazd zarejestrowany na terenie RP
6. Przebieg pojazdu max. 400 000km
7. Pojemność skokowa silnika maks. 10000 cm3 , rodzaj paliwa – olej napędowy
8. Długość całkowita min 7500mm max 8500mm
9. Rozstaw osi max 4400mm
10. Szerokość max 2500mm
11. Wysokość max 3500mm
12. Moc silnika – min. 300 KM
13. Automatyczna skrzynia biegów
14. Napęd na dwie osie lub pojazd wyposażony w automatyczne łańcuchy antypoślizgowe
15. Zabudowa skrzyniowa o ładowności 16m3 z załadunkiem dolnym, prasą do załadunku i rozładunku odpadów
16. Zabudowa przystosowana do przewozu odpadów komunalnych zmieszanych, biodegradowalnych oraz segregowanych
17. Siedzenie kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość, kąta oparcia
18. System ABS
19. System stabilizacji toru jazdy ESP
20. Hamulce tarczowe na wszystkich kołach
21. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
22. Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń
23. Napinacze pasów bezpieczeństwa
24. Wspomaganie kierownicy
25. Waga na osi pojazdu
26. Kamera cofania
27. Wyciągarka zamontowana na pojeździe
28. Centralny zamek zdalnie sterowany w kluczyku
29. Szyby przednie sterowane elektrycznie
30. Lusterka boczne regulowane elektrycznie
31. Oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami Kodeksu Ruchu Drogowego
32. Dodatkowe światło ostrzegawcze na kabinie kierowcy oraz w tylnej części pojazdu
33. Klimatyzacja manualna lub automatyczna
34. Gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów
35. Radio cyfrowe
36. Podłoga w części ładunkowej wykończona materiałem trudnościeralnym (blacha, tworzywa sztuczne)
37. Zamontowane nadkola kół przednich i tylnych
38. Zamontowane osłony przeciw błotne kół przednich i tylnych
39. Zbiornik paliwa min 100 l.
40. Komplet dokumentów o dopuszczeniu do ruchu po drogach publicznych oraz niezbędnych do rejestracji pojazdu
41. Gwarancja mechaniczna min. 6 miesięcy bez limitu kilometrów
42. Serwis gwarancyjny w odległości max 100km od siedziby Spółki lub serwis mobilny z realizacją napraw w siedzibie Zamawiającego
43. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021 poz. 450 ze zm.). Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przepisami.
44. Posiada homologację ciężarową uprawniającą do odliczenia VAT w całości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doszły do skutku.INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Remont drogi gminnej 364519K ul. Gorczańska w km od 0+919,00 do km 1+090,00 w miejscowości Rabka-Zdrój, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.