Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120874/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00140379/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00153088/01 - Wynik z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infrastr. techniczną w Niekarzynie” w ramach projektu pt.: „Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Skąpe 65
1.4.2.) Miejscowość: Skąpe
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 683470555
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136515
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00120874
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie poprzez:
1) udzielenie Wykonawcy zaliczki przez Zamawiającego,
2) wystawienie faktur częściowych , wystawianych po wykonaniu części przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru
częściowego lub według wyboru Wykonawcy na podstawie faktury końcowej, wystawionej po zakończeniu całego
przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru końcowego bez uwag, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie częściowe nie może
przekroczyć 80 % wynagrodzenia za przedmiot umowy, wskazanego w § 7 ust. 2 umowy. Pozostałe 20% wynagrodzenia
zostanie wypłacone na podstawie ostatniej faktury po protokolarnym odbiorze końcowym robót bez uwag ,
3) rozliczenie przedmiotu umowy fakturą końcową wystawioną i doręczoną Zamawiającemu po zakończeniu realizacji
przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń , przy czym wkład własny Zamawiającego, a także
jeśli wystąpią środki własne Zamawiającego, to zostaną one wypłacone Wykonawcy przed wypłatą pozostałej części
należnego wynagrodzenia podlegającego zapłacie ze środków, o których mowa w § 7 ust. 14 pkt 1 powyżej, tj. ze środków
stanowiących dofinansowanie z Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający przekaże zaliczkę na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w § 7 ust. 2, co zgodnie z wymaganiami programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych, stanowi nie mniej niż 2% wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej, wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022, poz. 931 z późn. zm.). Zaliczka zostanie
wypłacona przed wypłatą dofinansowania, o którym mowa w 7 ust. 14 pkt 1 projektu umowy.
4. Zamawiający przekaże zaliczkę na poczet realizacji przedmiotu umowy na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w
projekcie umowy w par. 8 w ust. 11, po złożeniu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez Wykonawcę, w terminie
do 30 dni od dnia złożenia faktury.
5. Szczegółowe informacje dot. udzielania zaliczek znajdują się w § 8 projektu umowy - (Załącznik nr 6).
Po zmianie:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie poprzez:
1) udzielenie Wykonawcy zaliczki przez Zamawiającego,
2) wystawienie faktur częściowych, wystawianych po wykonaniu części przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru częściowego, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie częściowe nie może przekroczyć 80% wynagrodzenia za przedmiot umowy, wskazanego w § 7 ust. 2 umowy. Płatność faktur częściowych uiszczona będzie w terminie do 30 dni licząc od dnia prawidłowo wystawionej i doręczonej Zamawiającemu faktury wraz z kompletem odpowiednich dokumentów, o których mowa w ust.7 poniżej, z tym zastrzeżeniem, że dotyczących odbioru częściowego. Pozostałe 20% wynagrodzenia zostanie wypłacone na podstawie końcowej faktury po protokolarnym odbiorze końcowym robót bez uwag,
3) rozliczenie przedmiotu umowy fakturą końcową wystawioną i doręczoną Zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń , przy czym wkład własny Zamawiającego, a także jeśli wystąpią środki własne Zamawiającego, to zostaną one wypłacone Wykonawcy przed wypłatą pozostałej części należnego wynagrodzenia podlegającego zapłacie ze środków, o których mowa w § 7 ust. 14 pkt 1 powyżej, tj. ze środków stanowiących dofinansowanie z Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający przekaże zaliczkę na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 2, co zgodnie z wymaganiami programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, stanowi nie mniej niż 2% wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej, wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022, poz. 931 z późn. zm.). Zaliczka zostanie wypłacona przed wypłatą dofinansowania, o którym mowa w 7 ust. 14 pkt 1 projektu umowy.
4. Zamawiający przekaże zaliczkę na poczet realizacji przedmiotu umowy na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w projekcie umowy w par. 8 w ust. 11, po złożeniu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez Wykonawcę, w terminie do 30 dni od dnia złożenia faktury.
5. Szczegółowe informacje dot. udzielania zaliczek znajdują się w § 8 projektu umowy - (Załącznik nr 6).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-20 10:00
Po zmianie:
2023-03-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-20 11:00
Po zmianie:
2023-03-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-18
Po zmianie:
2023-04-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.