eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówMateriały reklamowe (gadżety) na potrzeby promocji Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego AEROPOLIS oraz Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Materiały reklamowe (gadżety) na potrzeby promocji Podkarpackiego Parku Naukowo – Technologicznego AEROPOLIS oraz Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materiały reklamowe (gadżety) na potrzeby promocji Podkarpackiego Parku Naukowo – Technologicznego AEROPOLIS oraz Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd976353-9a32-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075592/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 136188,35 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53211,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.
Nazwa: Część 1 – Podstawowe materiały reklamowe.
B.
Część 1 – Podstawowe materiały reklamowe - polega na zakupie, naniesieniu logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawie materiałów reklamowych (gadżetów) - Podstawowe materiały reklamowe.
C.
Termin wykonania zamówienia dla części nr 1:
Nie więcej niż 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wszystkich materiałów promocyjnych, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
D.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy - dot. części nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 38392,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.
Część 2 – Pióra wieczne.
B.
Część 2 – Pióra wieczne - polega na zakupie, naniesieniu logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawie materiałów reklamowych (gadżetów) - Pióra wieczne o stylistyce eleganckiej – 20 sztuk Pióro wieczne w opakowaniu.
C.
Termin wykonania zamówienia dla części nr 2:
Nie więcej niż 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wszystkich materiałów promocyjnych, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
D.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy - dot. części nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 7540,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.
Nazwa: Część 3 - Zestawy prezentowe.
B.
Część 3 - Zestawy prezentowe - polega na zakupie, naniesieniu logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawie materiałów reklamowych (gadżetów) - Zestawy prezentowe w tym 30 sztuk Zestaw prezentowy Boże Narodzenie i 30 sztuk Zestaw prezentowy Wielkanoc.
C.
Termin realizacji zamówienia dla części nr 3:
a) Zestaw prezentowy Boże Narodzenie – nie więcej niż 20 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zapotrzebowania, w formie pisemnej lub mailowej, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
b) Zestaw prezentowy Wielkanoc – nie więcej niż 10 dni roboczych liczonych od dnia podpisania Umowy przez Strony. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
D.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 4 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy - dot. części nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 7279,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39752,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Osierda prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: ACME Karolina Osierda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462550666

7.3.3) Ulica: Łąkowa

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-332

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2424,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2424,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Barbara Fedorowicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Fedorowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6881032752

7.3.3) Ulica: 3 Maja

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2424,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Osierda prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: ACME Karolina Osierda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462550666

7.3.3) Ulica: Łąkowa

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-332

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część nr 1 - Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w terminie 10 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wszystkich materiałów promocyjnych przez Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Część nr 2 - Termin realizacji zamówienia:
10 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wszystkich materiałów promocyjnych, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ.
Część nr 3 - Termin realizacji zamówienia:
a) Zestaw prezentowy Boże Narodzenie – nie więcej niż 20 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zapotrzebowania, w formie pisemnej lub mailowej, zgodnie z harmonogramem określonym w OPZ. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
b) Zestaw prezentowy Wielkanoc – nie więcej niż 10 dni roboczych liczonych od dnia podpisania Umowy przez Strony. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.