Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090655/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00090655/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00090816/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136662 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem pn. „Rewitalizacja willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 758 30 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem pn. „Rewitalizacja willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aaffd25-d012-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1 Program „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2021.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zarządzanie projektem pn.: „Rewitalizacja willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej” , w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1. Program „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021. Projekt realizowany jest w partnerstwie. Partnerem projektu jest Milanowskie Centrum Kultury oraz Intbau Norway.
2. Przedmiot umowy obejmuje następujące zadania:
1) w zakresie ZARZĄDZANIA PROJEKTEM tj. koordynacja wszelkich działań w zakresie realizacji projektu:
a. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu,
b. koordynacja działań pracowników Urzędu i partnerów projektu w zakresie działań projektowych, przygotowanie harmonogramu prac i bieżąca współpraca z przedstawicielami Zamawiającego i partnerami projektu,
c. nadzór finansowy i merytoryczny nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu, w tym nad promocją projektu,
d. bieżąca analiza dokumentów i wytycznych programowych w ramach Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021,
e. korespondencja z Operatorem Programu (przygotowanie pism, wniosków, wyjaśnień),
f. opracowanie i przygotowanie ewentualnych zmian do projektu, aktualizacja Preliminarza kosztów całkowitych projektu oraz Harmonogramu wydatkowania środków,
g. weryfikacja kwalifikowalności wydatków w zakresie zgodności z wytycznymi programowymi w ramach Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021;
2) w zakresie doradztwa w sprawie udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej
130 000,00 zł netto (weryfikacja treści zapytań ofertowych oraz prawidłowości zastosowania zasady konkurencyjności);
3) w zakresie ROZLICZENIA PROJEKTU:
a. weryfikacja formalna dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu,
b. kompleksowe przygotowanie raportów okresowych i końcowego (uwzględniających wnioski o płatność) z realizacji Projektu wraz z załącznikami w terminie 5 dni roboczych przed upływem terminu określonego w umowie o dofinansowanie,
c. weryfikacja stopnia osiągnięcia wskaźników projektu,
d. monitorowanie postępu finansowego i rzeczowego na podstawie informacji przekazanych od Zamawiającego;
4) w zakresie KONTROLI PROJEKTU:
a. wsparcie w zakresie przygotowania dokumentacji z realizacji projektu na potrzeby kontroli – audyt przedkontrolny,
b. przygotowanie wyjaśnień, uzupełnień, oświadczeń zgodnie z wymogami zespołu kontrolującego.
2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117711,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117711,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117711,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBITO DOTACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272944806
7.3.3) Ulica: Kolejowa 15/17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-217
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113787,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Milanówka
więcej: przetargi w Milanówku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.