eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOchrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji oraz konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji oraz konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji oraz konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73854ab-54fc-454a-b029-a42510515c11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034107/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwoju środków pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2025.BB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1074777,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Tytuł zamówienia: „Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji oraz konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część 1 – Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji
Część 2 – Konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składnie ofert na dowolną ilość części.
3. Wspólny słownik CPV:
Część 1
79710000-4 – usługi ochroniarskie
79713000-5 – Usługi strażnicze
79715000-9 – Usługi patrolowe
Część 2
79710000-4 – usługi ochroniarskie
79715000-9 – Usługi patrolowe
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy OSR
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy OSR
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz usług,
10) Załącznik nr 10 do SWZ – Wykaz osób
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający żąda szczegółowej kalkulacji roboczogodziny dla pracownika ochrony i kwalifikowanego pracownika ochrony dla części 1 i części 2.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla części 1 i części 2 świadczył usługę grupy interwencyjnej, która winna być skalkulowana w kosztach ogólnych stawki roboczogodziny dla części 1 i konwoju z jednego miejsca dla części 2.
8. Zamawiający w celu obliczenia ceny oferty dla każdej części podał szacunkowe liczby godzin ochrony/konwojów. Zamawiający informuje, iż będzie się rozliczał z Wykonawcą wg cen jednostkowych podanych w ofercie do kwot, które Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia dla każdej części.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił osobę odpowiedzialną za kierowanie, kontrolowanie, nadzorowanie usług. Zamawiający wymaga, aby Koordynator ochrony/Koordynator konwojów usług posiadł wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i min. 2 lata doświadczenia w pracy na tym stanowisku. Wykonawca winien zapewnić Koordynatora ochrony/Koordynatora konwojów podczas trwania realizacji całego zamówienia w sposób ciągły tj. wyznaczyć zastępstwo podczas nieobecności Koordynatora usług spośród osób posiadających identyczne kwalifikacje co Koordynator.
10. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia będzie następowało co miesiąc po zrealizowaniu usług w danym miesiącu ze wszystkich obiektów wg harmonogramu/wykonanych konwojów zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
11. Zamawiający przewiduje kwotowe prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości godzin ochrony/ wykonanych konwojów po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym do kwoty przeznaczonej na realizację części zamówienia.
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części usługi według własnych potrzeb i posiadanych przez niego środków finansowych.
2) Termin realizacji usług prawie opcji może ulec wydłużeniu o 4 miesiące w przypadku niewyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w okresie trwania umowy.
3) O skorzystaniu z prawa opcji z wydłużonym okresem realizacji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż w terminie 1 miesiąca przed upływem okresu obowiązywania umowy.
4) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe usług podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5) W przypadku braku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji albo w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia.
13. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia bez przeprowadzania procedury na okres kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu terminu realizacji zamówienia podstawowego dla każdej części. Wznowienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego zakresu usług ochrony i konwojów z obiektów MOSiR na terenie Miasta Katowice w ilościach przewidzianych do realizacji dla zamówienia podstawowego, pod warunkiem należytego wykonania usług zamówienia podstawowego. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb. Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przez zakończeniem terminu umowy. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w Umowie W przypadku skorzystanie ze wznowienia zamówienia Wykonawca zostanie wezwany do podpisania aneksu w okresie 1 miesiąca przed upływem terminu realizacji zawartej umowy.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdej części przez cały okres realizacji umowy posiadał obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia z minimalną gwarancją ubezpieczenia określoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 09.12.2013 roku (Dz. U. z 2013 r., poz. 1550). Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł stosowne zezwolenia i wpisy uprawniające do prowadzenia działalności, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy przez cały okres realizacji postanowień umowy.
16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie usług uwzględnił potrzeby osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) w szczególności wyposażył swoich pracowników w środki pozwalające na wykonywanie pracy w zabezpieczeniu odpowiadającym ich potrzebom oraz zapewnienie pomocy osobom poruszającym się na wózkach wstępu do obiektu, kontaktu z personelem obiektu.
17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
18. Tam, gdzie w dokumentacji zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5, art. 101 ust. 4 ustawy dopuszcza zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
1) procedur postępowania,
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
4) standardów emisyjnych.
19. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego norm, certyfikatów, procedur, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 1051047,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Tytuł zamówienia: „Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji oraz konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część 1 – Ochrona fizyczna obiektów i mienia MOSiR w Katowicach i podejmowanie interwencji
Część 2 – Konwojowanie transportu wartości pieniężnych z obiektów MOSiR w Katowicach w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składnie ofert na dowolną ilość części.
3. Wspólny słownik CPV:
Część 1
79710000-4 – usługi ochroniarskie
79713000-5 – Usługi strażnicze
79715000-9 – Usługi patrolowe
Część 2
79710000-4 – usługi ochroniarskie
79715000-9 – Usługi patrolowe
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy OSR
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy OSR
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz usług,
10) Załącznik nr 10 do SWZ – Wykaz osób
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający żąda szczegółowej kalkulacji roboczogodziny dla pracownika ochrony i kwalifikowanego pracownika ochrony dla części 1 i części 2.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla części 1 i części 2 świadczył usługę grupy interwencyjnej, która winna być skalkulowana w kosztach ogólnych stawki roboczogodziny dla części 1 i konwoju z jednego miejsca dla części 2.
8. Zamawiający w celu obliczenia ceny oferty dla każdej części podał szacunkowe liczby godzin ochrony/konwojów. Zamawiający informuje, iż będzie się rozliczał z Wykonawcą wg cen jednostkowych podanych w ofercie do kwot, które Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia dla każdej części.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił osobę odpowiedzialną za kierowanie, kontrolowanie, nadzorowanie usług. Zamawiający wymaga, aby Koordynator ochrony/Koordynator konwojów usług posiadł wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i min. 2 lata doświadczenia w pracy na tym stanowisku. Wykonawca winien zapewnić Koordynatora ochrony/Koordynatora konwojów podczas trwania realizacji całego zamówienia w sposób ciągły tj. wyznaczyć zastępstwo podczas nieobecności Koordynatora usług spośród osób posiadających identyczne kwalifikacje co Koordynator.
10. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia będzie następowało co miesiąc po zrealizowaniu usług w danym miesiącu ze wszystkich obiektów wg harmonogramu/wykonanych konwojów zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
11. Zamawiający przewiduje kwotowe prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości godzin ochrony/ wykonanych konwojów po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym do kwoty przeznaczonej na realizację części zamówienia.
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części usługi według własnych potrzeb i posiadanych przez niego środków finansowych.
2) Termin realizacji usług prawie opcji może ulec wydłużeniu o 4 miesiące w przypadku niewyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w okresie trwania umowy.
3) O skorzystaniu z prawa opcji z wydłużonym okresem realizacji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż w terminie 1 miesiąca przed upływem okresu obowiązywania umowy.
4) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe usług podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5) W przypadku braku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji albo w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia.
13. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia bez przeprowadzania procedury na okres kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu terminu realizacji zamówienia podstawowego dla każdej części. Wznowienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego zakresu usług ochrony i konwojów z obiektów MOSiR na terenie Miasta Katowice w ilościach przewidzianych do realizacji dla zamówienia podstawowego, pod warunkiem należytego wykonania usług zamówienia podstawowego. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb. Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przez zakończeniem terminu umowy. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w Umowie W przypadku skorzystanie ze wznowienia zamówienia Wykonawca zostanie wezwany do podpisania aneksu w okresie 1 miesiąca przed upływem terminu realizacji zawartej umowy.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdej części przez cały okres realizacji umowy posiadał obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia z minimalną gwarancją ubezpieczenia określoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 09.12.2013 roku (Dz. U. z 2013 r., poz. 1550). Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł stosowne zezwolenia i wpisy uprawniające do prowadzenia działalności, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy przez cały okres realizacji postanowień umowy.
16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie usług uwzględnił potrzeby osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) w szczególności wyposażył swoich pracowników w środki pozwalające na wykonywanie pracy w zabezpieczeniu odpowiadającym ich potrzebom oraz zapewnienie pomocy osobom poruszającym się na wózkach wstępu do obiektu, kontaktu z personelem obiektu.
17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
18. Tam, gdzie w dokumentacji zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5, art. 101 ust. 4 ustawy dopuszcza zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
1) procedur postępowania,
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
4) standardów emisyjnych.
19. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego norm, certyfikatów, procedur, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 23730 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1278007,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278007,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1278007,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOSA OCHRONA SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia "PULS" Leszek i Katarzyna Pyka Sp.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272731407

7.3.3) Ulica: Katowicka 115 D

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1292788 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36162,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOSA OCHRONA SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia "PULS" Leszek i Katarzyna Pyka Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272731407

7.3.3) Ulica: Katowicka 115D

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewiduje jednokrotne wznowienia dla części 1 i 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.